vineri, 21 august 2015

Step by step tutorial - Blue eyes



Sunt o fire schimbătoare și mă plictisesc repede de absolut orice, simt chemarea ineditului, așa că atunci când cei de la Lensa mi-au propus să testez o pereche de lentile de contact colorate nu am stat pe gânduri. Pentru că articolele tehnice despre lentilele de contact și întreținerea lor sunt la tot pasul am decis să pregătesc ceva mai special și am realizat un tutorial pas cu pas: un machiaj soft pentru ochi albaștrii.






Despre lentile vă pot spune că sunt comode și că se aplică și se scot ușor, iar pentru mine sunt a doua pereche, deci nu am o experiență foarte mare. Sunt comode și se adaptează perfect formei ochiului. Am observat de altfel că nu se usucă din cauza fumului, și nu am simțit nici un dinsomfort chiar dacă am stat în fum și le-am purtat o noapte întreagă. Nu este recomandat să le țineți pe ochi mai mult de 8 ore și nici să dormiți cu ele. De asemenea, trebuie schimbate după 30 de purtări.
Dacă aveți alte întrebări, le puteți lăsa în comentarii și vă răspund cu cel mai mare drag! 

13 comentarii :

  1. Ce tareee!.Multumim pentru tutorial!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicee :D Chiar ma gandeam la o schimbare de genul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le recomand cu tot dragul!:*

      Ștergere
    2. Sa nu mai spun ca e un site serios si primesti comanda prin curier chiar a doua zi!

      Ștergere
  3. woa, ce misto sunt lentilele!! <3
    imi place mult si machiajul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci:* sunt foarte mişto, chiar sunt comode, nici nu le simt, decat câteva secunde de la aplicare

      Ștergere
  4. ce machiaj dragut,mi-ar fi placut sa iti vad toata fata.sa vad cum iti sta cu ochi albastri :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut mai multe cereri. Voi face un make-up mai dark si voi posta si poze full face 😘

      Ștergere
  5. Si eu sunt genul care se plictiseste repede de orice :)), asa ca te inteleg perfect! Foarte simpatic si natural look-ul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maaaai ales de haine!
      Mulțumesc frumos! :* :*

      Ștergere
  6. Ce-as vrea sa pot purta si eu lentile, eu sunt in stare sa imi scot ochii cu ele :)). Dragut tutorialul tau ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La început și eu îmi cam scoteam ochii, dar m-am obișnuit acum :))
      Merci :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!