miercuri, 26 august 2015

Outfit: Rainy Urban

Sandals: PinkBassis | Jeans: Stradivarius | Flashtattoos : StyleMoi
RO: N-am vrut să cedez în fața toamnei și să-i recunosc venirea, așa că în cele câteva zile ploioase, m-am comportat ca și cum mi-ar fi rămas niște vară în suflet: pietrele mari și albastre, un flash tattoo, sandale cu barete, toate astea ca să prelungesc anotimpul meu preferat și am reușit, drept urmare soarele a ieșit din nou și veți vedea ce poze frumoase am pregătit pentru următorul outfit.
EN:  I dind`t wanted to yield for autumn and to recognize that she is here, and in the rainy days that happend, I behaved like I still have summer in my soul: big, blue stones, a flash tattoo, strappy sandals, all of them to extend my favourite season and I did it! Sun came out of the clouds again and you`ll see what beautiful photos I prepared for the next post! 













16 comentarii :

  1. vaaaaaaaaaaai, ce frumoase sunt sandalele!! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am luat în loc de cele curcubeu :)) Merci! :*

      Ștergere
  2. Sincer mie imi place tot outfit-ul,dar in special sandalele sunt superbe! Si tu esti mai frumoase ca toate chiar si mai f rumoasa decat vara :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt super sandalele <3 Si colierul e demential ! <3 Si bluzita e foarte draguta :) Vad ca in ultima poza esti intr-un parc / padure :))) nu ti-ai murdarit tocurile de noroi?:)) Eu mi-am facut praf pantofii in zilele alea ploioase si pe strada , daramite in parc :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt în parc în toate pozele :)) Nu le-am murdărit deloc în ziua aceea, dar ziua următoare am mers cu ele la un restaurant pe malul Dunării și inevitabil am coborât pe plajăî și le-am umplut de nisip :)))
      Mulțumesc frumos! Colierul e luat de la mare, pusesem ochii pe el de anul trecut și n-am mai stat pe gânduri, mai ales că tipa care avea standul mi-a făcut și o reducere :)) :*

      Ștergere
  4. toate tinuta e super tare <3 sandalele imi plac la nebunie :* si pozele sunt foarte foarte reusite ;)kisses
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci frumos! :* Am avut un fotograf foarte bun :*

      Ștergere
  5. Wow, sandalele arata super! Si outfit-ul este perfect din toate punctele de vedere :)I like it!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place tinuta, geaca aia este bestiala, biker style! Esti sexy si rea in pozele astea :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am geaca asta de așaaaa de mult timpppppp încât nici nu îmi amintesc, dar o iubesc enorm!
      Merci :*

      Ștergere
  7. Imi lasi te rog link-ul direct pt sandale. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!