marți, 4 august 2015

OOTD: Coral & Love


RO: În viața mea s-au produs atâtea schimbări într-un timp atât de scurt încât sunt puțin bulversată, dar acest lucru nu reușește să îmi acopere fericirea. Totul merge bine de la un timp, pe toate planurile, iar acum nu îmi mai doresc să stea timpul în loc, ci să meargă cât mai repede, în ton cu gândurile și activitățile mele, nu mai e timp de plictiseală, așadar să trecem la outfit, pentru că am niște pantofi foarte, foarte mișto pe care vreau să vi-i arăt, nu că nu i-am pus și pe instagram și pe facebook de 1000 de ori:
EN: There had been so many changes in my life in such a short time that I sometimes feel confused, but this could not cover my happiness. Everything works so good, that I don`t want the time to sit in the same place anymore, but to run as fast as my thoughts and activities, there is no more time fore boredom, let`s go to our outfit, because I have really, really great shoes that I want to show you, even though they were on instagram and on facebook  for 1000 times:





RO: N-am multe poze, pentru că au fost făcute pe fugă înainte de un eveniment, dar mie îmi plac mult, pentru că sunt într-un loc frumos, alături de o persoană specială. 
Și acum să vă spun de pantofi :))

Eu i-am achiziționat de pe AmiClubWear și încă de când i-am văzut, am știut că trebuie să îi am, mi-au plăcut atât de mult încât am zis că merită să risc si i-am pus în coș. Bine am făcut, mărimea îmi vine perfect și sunt cei mai comozi pantofi cu toc de 13 pe care i-am văzut vreodată. Unde mai pui că sunt și super în tendințe, combinând reușit obsesia pentru alb și accente metalice a acestui sezon de primăvară-vară2015.
Șiiiii, în plus, pe AmiClubWear au reducere de jumătate de preț la orice produs, așa că dacă vreți ceva, acum e momentul!

EN: I have really few photos, because they were taken on a hrry, before an event, but I love them as I am in a beautiful place with a special person.
Aaaand now, let me tell you about my shoes :))

I got them from AmiClubWear and since the first time I saw them I knew that they will be mine, I risked *you know, the sizes* and I put them in my shopping cart. And it was the best choice I could ever make, they fit perfectly and they are the most comfy 13 cm heeld shoes I`ve ever had. Furthermore, they are so hot in this moment, as they mix 2 must have trends of the SS2015, white and bold metals.
Aaaaaand, evem more, AmiClubWear has now 50% off the whole site, so if you want something, now it`s the moment to buy it!

8 comentarii :

  1. Foarte frumoasa tinuta si pantofii <3 Botu' ala al lor ma cam sperie dar sunt foarte frumosi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Sa stii ca sunt incredibil de comozi :D
      Si eu mai patesc sa ma stranga la degete, dar cu acestia nu mi s-a intamplat :*

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa tinuta! Avand in vedere ca ai o silueta de invidiat iti sta superb! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Nu-i tocmai de invidiat, am și eu niște burtică și nișe coapse cam groase, dar eu mă iubesc exact așa cum sunt :*

      Ștergere
  3. Wow, ce eleganta esti si ce bine te prinde stilul asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! :*
      As fi mult mai classy-eleganta daca nu as avea zile atat de incarcate :))

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!