luni, 3 august 2015

Eu #cerestaurant aleg?


RO: M-a prins ploaia pe drum. Sunt un nebun fericit, la care lumea se uită ciudat pentru că mă plimb zâmbind prin ploaie. Știu cine sunt, știu unde sunt și mai știu și unde vreau să ajung, însă acum mă plimb fără direcție pe străzile ude și pline de povești ale Bucureștiului și asta mă face fericit. Dar dacă vreau să fiu în același timp și sănătos va trebui să găsesc un loc în care să mă retrag...



RO: Sunt pe la Universitate, n-am mai fost de mult prin București, mai ales prin zona asta și nu sunt la curent cu locurile în care mai poți intra și savura un ceai englezesc sau o cafea aromată . . . sau poate ar trebui și să mănânc ceva, nu cred că m-am atins de mâncare azi, atât de fericit am fost. Dar totuși, simt un mic gol în stomac acum că mi-am amintit. Ia stai așa, am în buzunar un dispozitiv de pe care pot accesa instant toată informația pe care omenirea o are la dispoziție până în momentul de față. Mai mult ca sigur pot găsi restaurante în Piața Universității .
Dau un search, mă plimb puțin și până la urmă mă decid să trec pragul unui restaurant cu specific românesc, prea am stat mult timp plecat departe de țară și de Bucureștiul care cândva îmi era atât de drag.
Cât aștept să fie gata mâncarea, mă bucur de atmosfera călduroasă și primitoare de aici și continui scroll-ul pe site-ul care m-a ajutat să aleg ce restaurant se potrivește gusturilor și stării mele actuale și mă gândesc că poate ar fi bine să facem o întâlnire neoficială a găștii din liceu, sigur găsesc un pub mai intim în care putem sta și depăna amintiri. 

Mâncarea mea e servită, iar ploaia s-a oprit! 
Poate ne revedem într-un restaurant!

23 de comentarii :

  1. Multumim pentru articol,daca ajung prin Bucuresti poate ne inatalnim intr-un restaurant <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi se pare foarte interesanta acesta idee. Cred ca ar trebui si eu sa incerc candva, sa ma las surprinsa de rezultatul acelui site, poate mi se potriveste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte util, mai ales dacă nu ești din București sau dacă nu știi o anumită zonă :D :*

      Ștergere
  3. este o idee buna. Restaurantele cu specific romanesc sunt foarte bune si cautate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Eu ador mâncarea românească , parcă nu o egalează nici o alta :D :*

      Ștergere
  4. O idee superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este o idee foarte bună și utilă :D

      Ștergere
  5. Barcer Mihaela4 august 2015, 18:28

    grozava idee! ...unde se poate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mi-ar plăcea să existe și pentru alte orașe :D :*

      Ștergere
  6. Este o idee grozava! O sa il incercam si noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte util nu mai pierzi timpul întrebând lumea și alegi exact ce ți se potrivește :*

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Da, este o idee foarte bună pe care au avut-o inițiatorii site-ului! :*

      Ștergere
  8. Ultima data cand am fost in Bucuresti am fost aici http://www.cerestaurant.ro/bucuresti/sector-3/universitatii/concept_art_bar_have_a_cigar ..nu ma asteptam sa l gasesc pe acel site. E un loc super relaxant cu o admosfera calda si prietenoasa, iar preparatele italienesti sunt de exceptie. <3
    Cand mai am ocazia sa ajung in Bucuresti, cu siguranta voi trece pragul unui restaurant cu specific romanesc. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am ajuns niciodată la Have a Cigar, dar a avut loc de curând un eveniment pentru bloggerițe acolo și toată lumea îl laudă, așa că data viitoare voi merge și eu să văd cum e :* Merci de sugestie :D :*

      Ștergere
  9. Interesanta aplicatia, e buna de stiut :D

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!