luni, 31 august 2015

Baroque blue dress


RO: Astăzi este ultima zi de vară și mă simt ușor nostalgică, pentru că vara e anotimpul meu. Nici toamna nu-mi displace. Voi iubi culorile, frunzele, aerul uscat, barurile în care miroase a scorțișoară și a dovleac copt și a ciocolată, voi iubi toată fervoarea în care tomna mă va ține pentru că voi avea atââââtea de făcut, voi iubi faptul că vine ziua mea. Dar până atunci vă arăt noua mea rochie de la PinkBassis, cu un model baroc, într-o nuanță superbă de albastru royal. 
Sper să vă placă pozele mele, eu m-am distrat o grămadă la această ședință foto!

EN: Today is the last summer day and I feel a little nostalgic, as summer is my season. But I like fall, too. I love the colours, the leaves, the dry air, the pumpkin, cinnamon and chocolate smelling pubs, I love my crowded schedule because I will have soooo many things to do, I love that my birthday is coming, I love... But untill then I want to show you my new PinkBassis dress, with an awesome baroque print and a wonderful royal blue color. 
Hope you„ll like my pictures, I had a lot of fun at this shooting!













10 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!