sâmbătă, 29 august 2015

August Haul


RO: Vara e pe sfârșite, toamna e aproape aici și adue cu ea noi începuturi! Cu toate acestea nu putem lăsa neîncheiate socotelile cu vara, așa că astăzi ă prezint ultimele mele cumpărături din luna August în materie de cosmetică & împodobeală.

EN: Summer ends, fall is almost here and brings us new begginings! Although I want to show you my last august shopping for beauty & accesories.


RO: În primul rând, vă arăt produsele de înfrumunsețare: două produse pentru demachiere Nivea, câștigate la All that beauty things, de care sunt super mulțumită, eu mereu m-am înțeles bine cu produsele Nivea și chiar îmi doream să testez și apa micelară a acestui brand.  Pe lângă asta mai sunt lentilele Lensa pe care deja le-ați văzut deja pe blog, în tutorialul pas cu pas pentru ochi albaștrii  și plasturii de albire Crest de la Albirea  Dinților Acasă, despre care voi scrie mâine, pentru că sunt foarte, foarte mulțumită de ei.
EN: First of all: the beauty products! I won 1 micellar water and one eye make-up remover, both Nivea and I really like them, as I always did with Nivea skin care products. Next are my blue lenses, you allready saw them in the blue eyes step by step makeup tutorial aaaand last but not least: Cresp Whitestrips. I will write about them tomorrow, as I found them very useful and I love them.


RO: Ei bine, și acum accesoriile: două coliere statement , o pereche de cercei și un inel. Primul set din imagine este un cadou de la iubitul meu, și îl veți vedea mai în detaliu în următorul outfit, iar cel de-al doilea deja l-am purtat în ținuta urbană pentru zile ploioase.

EN: And now the accesories: 2 statement necklaces, a pair of earings and a ring. The first set is a gift from my boyfriend and the second one was bought when I was at the sea side.
Pânp la următorul articol nu uitați că avem un CONCURS frumos deschis pe blog !
Weekend frumos!

6 comentarii :

  1. Foarte frumos primul colier :D si al doilea ,dar primul e cel mai frumos,cercei nu prea sunt pe placul meu,inelul e ok . :D Stii ce sa alegi,ai gusturi bune :D sunt foarte curioasa de ce parerea ai despre pachetul pentru albirea dintilor. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm , păstrez secretul până când apare review-ul :*

      Ștergere
  2. Tocmai ce am terminat si eu o cutie de benzi pentru albirea dintilor tot de la 3D Crest si sunt wow!
    Daca stiam mai devreme despre ele, nu mai amanam atat de mult sa-mi infrumusetez zambetul :)
    Pupici! Sa te bucuri de toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mai am câteva, nu le-am aplicat chiar zilnic, am mai fost plecată :D

      Ștergere
  3. Aww ce dragute sunt colierele <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțu! :*
      Culmea, ambele au fost alese de băieți :)) Primul e de la iubitul meu și al doilea mi l-a arătat un prieten și mi-a zis să-l iau când ne limbam prin stațiune :)) :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!