duminică, 12 iulie 2015

Zile cu soare

Pentru că aceasta este ultima mea vară liberă, mi-am spus încă de la început că voi profita la maxim de timpul meu, că voi călătorii, îmi voi face prieteni noi, că voi profita de fiecare moment, de fiecare dimineață în care mă trezesc ademenită de aroma cafelei, de fiecare oră incendiară a amiezii, de fiecare seară care așterne puțină răcoare peste sufletele noastre arzând, de fiecare clipă petrecută în compania persoanelor dragi mie și să trăiesc fiecare emoție la intensitate maximă. 

Până acum m-am relaxat acasă, am făcut plimbări lungi și sub soarele strălucitor și prin ploi torențiale, dar scurte, de vară, și la apus și pe întuneric și nu am ratat nici o zi de plajă, nici o zi în care mă puteam umple de energie pozitivă, de speranță, de iubire, pentru că am cei mai minunați prietenii și mă bucur că am ales cu grijă oamenii cu care să-mi împart clipele.
Ne-am distrat pe malul Dunării, fie pe plajă, fie pe terasă, ne-am distrat pe plaja Oltului, ne-am distrat la ștrand, ne-am distrat în parc,ne-am distrat indiferent de loc, pentru că nu asta conta pentru noi.

Vara e anotimpul pe care îl iubesc și în care mă regăsesc, cu toate că sunt născută toamna, și pentru că iubesc atât de mult acest sezon, mereu să mă asortez cu el și cu starea de spirit pe care mi-o dă, atât pe plan psihic, cât și pe plan fizic. Îmi place să mă bronzez și să îmi aleg haine ușoare, de vară, în culori vesele. Sunt fericită pentru că am reușit să mențin într-o balanță perfect echilibrată aceste două aspecte ale vieții și am găsit într-un final costumul de baie la care visam, după ce am colindat ore întregi prin siteul Ami Club Wear, pentru că au tone de produse foarte, foarte mișto. Nici prea simplu, nici prea complicat, nici uni, dar nici prea colorat, într-un echilibru la fel de perfect ca balanța mea. Vi l-am arătat pe Instagram acum câteva zile și de atunci a fost admirat de fiecare dată când l-am purtat:




Mâine plec la drum și nu știu cât voi mai sta pe blog, dar vă voi ține mereu la curent cu peripețiile mele pe pagina de Facebook - Minuni și Culori - by Ioana A

12 comentarii :

  1. Vacanta placuta! :*


    www.andera.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumos! Mi-e dor de mare, anul ăsta nu știu dacă ajung...
    Frumușel costumul tău :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc!
    Eu abia aștept să ajung la mare :D Mai sunt numai 2 săptămâni :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau si eu la mare !!!!!! Ador costumul tau de baie si rochita <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce costum draguuuuut! Imi place! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Avem gusturi super asemănătoare noi două :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Și euuuu vreau la mareee, abia aștept să plec :D :*

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte cute costumul de baie :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!