duminică, 5 iulie 2015

Review: Ulei 100% pur din arbore de ceai Thursday Plantation


Nu aveți idee de cât timp încerc să mă motivez să scriu postarea asta și parcă nu am nici o tragere de inimă, mai ales că toată zona asta de beauty a fost bombardată de review-uri ale acestui produs și tocmai de aceea nu aș mai vrea să vă spun la ce e bun și câte face, pentru că sunt foarte la îndemână aceste informații, ci vreau să vă spun exact ce a făcut pentru mine și la ce m-a ajutat.

Eu am norocul de a mă fi născut cu un ten mai închis, așadar dacă folosesc o protecție mai mică la plajă, nu pățesc absolut nimic, ba chiar mă bronzez frumos și uniform, fără să mă ard, dar fratele meu este mai palid și după o zi mai lungă la plajă, cu tot cu ascuns la umbră în timpul orelor de foc s-a ales cu o arsură de toată frumusețea pe spate. Pentru a îi grăbi vindecarea, am amestecat în loțiunea calmantă cu care îl dădeam 3-5 picături de ulei de arbore de ceai la fiecare utilizare și arsura a trecut mult mai repede decât în mod normal.
În schimb, chiar dacă sunt rezistentă la soare, sunt foarte sensibilă la mușcăturile de țânțari, iar cum vara este o mare problemă, aceștia înmulțindu-se considerabil, am folosit uleiul aplicat direct pe înțepătură, pentru a calma mâncărimea și a reduce înflamația.
Când îmi doream o baie care să mă relaxeze și să mă împrospăteze complet, picuram în cadă cam 7-8 picături de arbore de ceai și ieșeam mai fresh ca niciodată, dar și pentru a purifica aerul din camera mea: puneam într-un vas mic cu apă câteva picături și îl lăsam pe pervaz, pentru că are și efect antiseptic și purificator.

Singurul lucru care nu mi-a plăcut este mirosul, cam puternic pentru năsucul meu, dar nimic ce nu poate fi suportat, la câte beneficii are.

4 comentarii :

  1. Andra Katerina7 iulie 2015, 13:57

    uh, cate beneficii si intrebuintari are. chiar nu stiam de actiunile acestui produs :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e util la super multe chestii :D

    RăspundețiȘtergere
  3. B-Andreia Daniela10 iulie 2015, 22:53

    cclar il vreau si eu

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria Dumitrescu11 iulie 2015, 11:08

    Daa este un produs tare bun si eficient!

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!