sâmbătă, 25 iulie 2015

O rochie și o geantă colorată. De ce nu?

RO:  Poate v-ați întrebat de multe ori cum asortăm o geantă colorată în ținutele de zi cu zi. Cu toate că sunt superbe și că aduc un boost de energie și de prospețime unei ținute, gențile colorate sunt mai greu de asortat decât clasica geantă neagră pe care cu siguranță o avem toate în garderobă, așa că mi-am propus astăzi să vă arăt cum aș asorta eu gențile colorate Adona cu rochițele de pe același site și să port în următoarele outfit-uri câte o geantă colorată, ca să vă dau câteva idei.

EN: Maybe you wondered many times how to match a colorful bag în our daily outfits. Even though they are really cool and they bring a boost of energy and freshness to any outfit, colorful bags are harder to assort than the classic black bag that we all have in our wardrobes, so I thought that it would be nice to show you how would I match Adona colorful bags with Adona dresses and to wear in the next outfits only colorful bags, to give you some new ideeas.



Plic / Clutch ALESSIA

Rochie / Dress NOEMI

RO: Prima ținută la care m-am gândit a fost una boho-chic , o rochie lungă și vaporoasă, completată perfect de sandalele gladiator aurii și plicul supra dimensionat galben. Adăugați și un colier din lemn în nuanțe de galben și turcoaz și o pereche de ochelari de soare și ținuta e completă.

EN: The first outfit I made was a boho chic one - a long ethereal dress, completed by the gladiator sandals and the oversized yellow clutch. Add a wooden yellow necklace and sunnies and you are done!



Geantă / Bag CARA
Rochie / Dress YVETTE

RO: Ce-a de-a doua ținută este una rock-chic în care predomină nuanțele de burgundy, alăturate unui imprimeu floral, feminin și delicat, contrastul format fiind unul plăcut din punct de vedere vizual.

EN: The second outfit is a rock-chic one, dominated by burgundy shades, near a delicate, feminine flower print. The formed contrast is a very pleasent one visually speaking.

3 comentarii :

  1. Cizmele de la prima tinuta sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O să-mi iau și eu, dar unele simple, doar cu barete :D

      Ștergere
  2. Geanta Cara e superba! O am pe shopping wishlist de ceva timp <3

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!