vineri, 31 iulie 2015

Mereu pe drum - Episodul 2: Skin care


Plănuisem să programez acest articol pentru cât voi sta plecată, dar am lăsat toate sarcinile pe care le aveam de făcut pe ultima sută de metrii și acest articol nu a mai ajuns să vadă lumina zilei înainte de vacanța mea. Pentru că data trecută v-am povestit AICI despre ce car după mine în gentuța valiza mea de mână, azi a venit rândul portfardului, deci, să începem!




În primul rând, eu car o grămadă de chestii pentru față, pentru că am nevoie de ele dacă nu vreau ca tenul să îmi strice vacanța, așadar: dischete demachiante, apă micelară, cremă și neapărat scrub, pentru că dacă fac pauză mai mult de 2 zile în folosirea lui mă umplu de coșuri și puncte negre.


Să știți că mai sunt totuși puțin normală la cap și încerc să nu car toată sticla de șampon după mine și îl mut în recipiente mai micuțe, dar vi l-am arătat ca idee :)) 
Iau clar după mine un balsam leave-in pentru păr, mai ales că acum este vopsit și expunerea la soare și la apa sărată nu-i face foarte bine. Cel negru de la Gilss este preferatul meu și îl recumpăr cel mai des. 
Un deodorant spray, mi se pare mai comod de folosit decât stick-ul și nici nu lasă urme. Preferatul meu este tot Nivea, dar varianta Stress Protect, cu portocaliu. Nu l-am mai găsit și l-am cumpărat pe acesta, este destul de bun. 
La capitolul gel de duș mereu plec cu toată sticla. Îmi place să pun mult și să facă spumă și și și ... iar sticluțele mici nu îmi ajung :))
Șiii nu în ultimul rând șervețele umede, să fie acolo.


Loțiune pentru și după plajă + ulei. Am uitat să-l pun în poză, dar dacă plec la mare am întotdeauna și  un ulei după mine, pe care îl aplic peste protecția solară.
Cremă de corp și cremă de mâini. De obiei uit de crema de mâini, nici nu știu de ce mă tooot încăpățânez să o iau după mine, dar crema de corp o folosesc zilnic.
Plasturi  - pentru că nu știi când te distrug pantofii tăi preferați!


Voi ce puneți în portfard?

5 comentarii :

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm....eu de regula port dupa mine o groaza de porcarii cand merg intr-o vacanta dar produse cosmetice nu prea multe. Am la mine categoric deodorantul, sampon, pasta de dinti, servetele umede/uscate, gel de dus, crema de corp si mascara+kit-ul de sprancene (asta fiindca abia am sprancene si e musai sa le conturez). Pentru ten (avand tenul mixt de altfel) pun gel de curatare, atat. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pasta și periuța de dinți nu le-am mai fotografiat, asta ține de fiecare, că nu putem pleca fără ele, sunt chestiile basic :D Următorul episod va fi despre cosmetice și șmacuri, iar ultimul despre haine :D

      Ștergere
  3. Si eu am obiceiul asta sa port dupa mine multe produse :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că e un defect general al persoanelor de sex feminin :))) :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!