miercuri, 29 iulie 2015

Mă reinventez prin culoare

sursă foto: Tumblr

Culoarea este o parte importantă a vieții mele. Practic, trăiesc prin culoare, probabil puteți deduce asta și din numele blogului meu, Minuni & Culori. Culoarea ne separă, ne unește și ne deschide noi orizonturi de transformare și reinventare a sinelui și a lumii din jur. Închipuiți-vă cum ar arăta lumea dacă pentru o zi fiecare om ar purta pe piele culoarea sufletului său?

Am fost crescută în spiritul artei și am învățat să o prețuiesc și să o iubesc, iar mai apoi am învățat cum să devin parte din ea. Desenez, scriu, dacă aș avea voce aș cânta, dar întotdeauna voi rămâne fiica artelor plastice, pentru că în ele mă regăsesc. Am experimentat de-a lungul timpului, asemenea unei bărci pe un râu, multiple instrumente, materiale și tehnici, de la creioane colorate, până la vopseluri pe bază de apă sau de ulei, și diferite suporturi - hârtii cu granulații și texturi diferite, pânză și alte materiale textile, sticlă, lemn, metal și am jonglat cu toate acestea pentru încerca tot ce se poate, pentru a-mi găsi acel stil care mi se potrivește și care va fi numai al meu, dar nu am reușit și sunt mult mai împăcată sufletește decât daă aș fi făcut-o. De ce? Pentru că există atâtea posibilități, încât este o erezie să te oprești la o singură variantă. Dacă totuși ar trebui să aleg, cred că aș alege culori acrilice pentru că îți oferă șansa de a se plia pe mai multe feluri de suporturi, culorile se îmbină frumos și jucându-te cu opacitatea lor, pentru că pot fi diluate cu apă, poți obține efecte foarte interesante, profunzimi și jocuri de lumină.
De curând am descoperit un magazin foarte bine aprovizionat, cu o gamă foarte variată de produse, atât pentru începători cât și pentru veterani, cu prețuri pentru toate buzunarele și care dovedește respect pentru clienți prin expedierea rapidă a comenzilor.

Tot pe acest site am fost prima data tentată de un aerograf, cu toate că știu foarte puține despre ele și nici nu le-am încercat vreodată și nici nu știu să le diferențiez, cred că voi apela la ajutorul departamentului tehnic al magazinului, de la care voi obține, cu siguranță, sfaturi și detalii tehnice despre aerografe și cu ce ar fi bine să încep.

Închei cu un citat al celebrului pictor Tintoretto:


Să nu credeţi că eu îmi colorez picturile. Eu doar şterg mizeria care acoperă culorile.

35 de comentarii :

  1. Imi place maxim articolul tau. Cum te-ai exprimat, cum ai vorbit despre culori :). Apreciez asta. Te pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult, Anyta! Știi că între noi e o conexiune, că suntem și serioase și nebune în același timp :*

      Ștergere
  2. Barcer Mihaela4 august 2015, 19:55

    interesant articol, frumoasa exprimare: "Închipuiți-vă cum ar arăta lumea dacă pentru o zi fiecare om ar purta pe piele culoarea sufletului său?"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet! Nici nu știți cât mă bucură când rezonăm pe aceleași frecvențe ale gândurilor :* :*

      Ștergere
  3. f.frumos imi place mult articoul FB Rafai Daniea

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult articolul tau , mai ales citatul de la sfarsit !

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos articol,si mie mi-a placut chestia cu culoarea pielii asemeni sufletului <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! /mă bucur că ți-a plăcut și că te-ai regăsit în articolul meu :*

      Ștergere
  6. Esti o persoana talentata..Felicitari! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Faina fotografia si interesant textul. Am o profunda admiratie pentru artisti!

    RăspundețiȘtergere
  8. fain si interesant gabit

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!