miercuri, 1 iulie 2015

7 top-uri chic pentru o vacanță la mare

Nu ai nevoie de prea multe ca să fii fericit... O gașcă de prieteni și o săptămână la mare sunt uneori de ajuns pentru a da naștere unor momente memorabile ce se vor transforma în amintiri de neuitat, am dreptate? 
Tendințele de vara aceasta sunt atât de lejere încât nici măcar nu trebuie să te chinui ca să fii cool la mare. Ce se poartă? Alb, dantelă, materiale vaporoase și răcoroase, multe print-uri, fie funny, fie feminine și delicate .
Am realizat mai jos o selecție de 7 top-uri în vogă vara aceasta ca să arăți bine în timp ce te distrezi de minune:



  1. Top-urile cu imprimeuri haioase vor fi mereu cool, indiferent de tendințele anului, dar acum sunt în vârful piramidei. Mie mi-a plăcut mult acesta, cu Marylin Monroe într-o ipostază bad ass. Îl puteți găsi AICI.
  2. Crop top-urile sunt în vogă de câteva sezoane, dar anul acesta ne sunt prezentate diferit, într-o manieră mult mai delicată și feminină din materiale ușoare și cu aplicații din dantelă. Pe cel ales de mine în găsiți AICI și are-n preț și pantalonașii ăia drăguți.
  3. V-am spus că dantela e la modă. Bluzițele complet din dantelă cu dublură pe sub sunt la mare căutare. Pe acesta îl găsiți AICI.
  4. Am văzut că sunt foarte pe val și tricourile cu mesaje. Dacă nu vă doriți unul mainstream pe care îl are toată lumea vă recomand să vă achiziționați unul online. Eu am găsit unul cool AICI, dar mai sunt muuuulte alte modele, așa că dacă aveți răbdare să căutați, go for it!


5. V-am zis că-s la modă materialele vaporoase și imprimeurile feminine :)) Am găsit un top de genul, din voal, înflorat, AICI.
6. O chestie care-mi place mult sunt bustierele astea împletite, gen macrame *nu știu dacă am scris bine* sau mileu sau cum vreți să le spuneți. Mi se par foarte hippie și merg de minune la o plimbare pe plajă, la apus. Pe acesta l-am găsit AICI.
7. Foarte la modă vara aceasta sunt modelele Etno, așa că dacă vă doriți o readaptare a tradiționalei ii și vreți să încercați ceva nou, alegeți un astfel de tricou. Eu am găsit unul interesant, modele etno alături de steagul american AICI.

Cam acestea sunt propunerile mele pentru mare, ca să îmbrățișăm soarele, apa, nisipun, sarea, cu tandrețe, cu gingășie, cu iubire.
Vouă vă plac? Ce ați mai adăuga la lista mea?


4 comentarii :

  1. Andra Katerina1 iulie 2015, 09:31

    haha, ce tare i primul tricou!!! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Și mie îmi place mult. E cute și nonconformist așa <3 :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria Dumitrescu4 iulie 2015, 20:32

    Frumoase hainute, am fost si eu si mi-am luat o rochita crosetata si nistebluzite asa racoroase. Ma pregatesc pentru vacanta, abia astept <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Și eu, mai am puțin și plec :D :*
    Ador bluzițele vaporoase :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!