luni, 8 iunie 2015

Vreau sa fiu o printesa!

De ceva timp au inceput sa imi placa din ce in ce mai mult rochiile lungi, atat cele de zi, pe care le poti purta la o plimbare cand temperaturile isi fac de cap si trec cu mult peste 30 de grade, dar si cele mai dressy, potrivite pentru ocazii mai speciale, pentru ca in ciuda nonconformismului pe care il adopt de obicei, sunt femeie si simt nevoia de impopotonare, macar asa, din cand in cand. Imi plac toate si imi e atat de greu sa aleg incat am decis sa fac un sondaj pe facebook, iar cand am tras linie am descoperit ca parerile sunt la fel de impartite pe cat sunt eu de indecisa.

Ca sa ma intelegeti mai bine: mi-au placut foarte tare 2 rochii, amandoua destul de elegante si le-am intrebat pe fetele care ma urmaresc pe pagina pe care dintre ele sa o aleg.

 Una este verde smarald, de catifea, eleganta si care ma duce cu gandul la tinutele aristocratiei de mult apuse datorita materialului, cu o croiala simpla, dar care pune frumos in evidenta corpul si care in capul meu deja s-a transformat o tinuta cu detalii auri & gosh, I love it!




E haide, spuneti-mi voi ca nu o vedeti cu o pereche de sandale aurii cu toc inalt si o curea subtire, tot aurie, pentru a evidentia talia? Pentru mine pare combinatia perfecta.

Cealalta este o rochie diafana, vaporoasa, parca desprinsa din desenele animate cu printesa Sissi pe care le priveam cu atata drag cand eram mica. Materialul se aseamana cu coalul si rochia merge de sus pana jos in pliseuri finute. Totusi, chiar daca imi place mult e o combinatie cam girly pentru mine si as purta-o cu ceva care sa o faca sa se potriveasca stilului meu: un sacou rock-ish sau o geaca de piele si sandale negre. Voi cum ati alege sa o asortati?


Pink Sleeveless Halter Pleated Maxi Dress


6 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!