vineri, 5 iunie 2015

In luna mai imi place...



In fiecare luna imi propun sa fac aceasta postare, pentru ca mie imi place sa citesc care-s smacurile preferate ale fetelor pe care le urmaresc, ma mai inspir, mai fur o idee, dar mereu o aman pana nu-si mai are rostul si zic "Lasaaa, o fac luna viitoare!"
Ei bine, ieri am pus acumulatorii de la aparatul foto in priza *fie vorba intre noi i-am lasat mai mult decat trebuia* si azi cand am ajuns de la scoala m-am pus pe pozat siii am decis eu asa ca vreau sa va arat cateva chestii pe care le-am folosit cel mai des sau care mi-au placut in mod special in ultimul timp.




Exfoliant Naturia cu Cirese -isi face treaba bine, are granulele destul de mari, caci eu asta caut la exfoliantele de corp, si miroase delicios
Gel de dus Balea cu Cirese - face spuma muuulta, multa si miroase delicios si nici nu imi plange pielea dupa crema dupa ce il folosesc
Crema de corp Yves Rocher Vanille Noir - vanilia e printre aromele mele preferate, iar crema asta de corp e usoara si intra repede in piele



Spray de par pentru reparare Gliss - mi se pare ca are un oarecare efect asupra parului si miroase super bine, deci clar o sa il recumpar
Exfoliant pentru fata Clean&Clear - Il folosesc zilnic si daca nu ar fi el nu stiu ce m-as face in lupta cu cosurile si punctele negre. Multumesc dumnezeului cosmeticelor ca exista! 
Masca hidratanta racoritoare Gerovital Happiness - E super light si miroase super si lasa pielea asa fina si catifelaaataa si luminoasaa 



Blush Miss Sporty - e preferatul meu de super mult timp pentru ca se aplica usor, are o culoare super si costa undeva in jur de 13-14 lei. Ce ai putea sa iti doresti mai mult ? 
Pudra M.A.C. - Stiti ca am tenul gras. Pudra asta translucida il face sa nu mai fie gras. Bine, il face sa para ca nu mai e gras. Cateva ore bune. Toata ziua!
Fond de ten Revlon Color Stay  - cred ca toata lumea il cunoaste: rezistent, acoperire super-buna si aspect natural


Mascara Astor - imi place super, super mult , face genele lungi lungi si dese, poate ii fac un review
Tus Miss Sporty - multumitor din punctul de vedere al culorii si a aplicarii super usoare, dar s-ar putea sa o patesti urat daca te prinde ploaia
Creion de Buze Avon - cea mai rezistenta chestie pentru buze pe care am incercat-o pana acum. Eu imi colorez complet buzele cu el si rezista pana la 6-7 ore daca bei doar cu paiul

2 comentarii :

  1. Andra Katerina7 iunie 2015, 18:46

    gama gerovital happiness e geniala <3 nu am aceasta masca, dar sigur miroase super

    RăspundețiȘtergere
  2. Miroase deliciooos <3 Mai vreau o crema de corp si cc-creamul <3

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!