luni, 15 iunie 2015

Haul de vara

A venit vara si garderoba cere o reimprospatare urgenta, pentru ca temperaturile au crescut brusc, ajungand deja pana la 40 de grade. 
Astazi vreau sa va arat cele cateva item-uri recent intrate la mine in dulap, de care sunt sigura ca o sa abuzez vara aceastam pentru ca se completeaza perfect atat cu vremea de afara, cu silueta mea, cat si cu tendintele.



Primul top are cu dungute subtiri, alb si negru, foarte lejer, largut si vaporos. Dungile orizontale nu avantajeaza orice fel de silueta, dar fiindca sunt inalta si destul de slaba le pot purta fara a-mi face griji, cu toate ca am citit in unele reviste ca aceasta regula poate fi incarcata, daca gasesti niste dungi care sa te avantajeze.

Cel de-al doilea top este unul destul de scurt, pe care ador sa il port in combinatie cu pantaloni cu talie inalta. Ador franjureii finuti pe care ii are si faptul ca este alb si arata ataaaat de bine pe pielea bronzata.

Ultima, dar nu cea din urma, este noua mea rochita alba, dantelata in partea de sus si vaporoasa in partea de jos, in care ma simt super ok *ceea ce nu se intampla cu multe altele* . 

Aaa, si sa nu-mi spuneti si voi ca dezvolt o obsesie pentru alb, pentru ca nu-i asa, nici nu am o comanda pe drum numai cu chestii albe. :)))

Imi mai doresc o pereche de sandale gladiator si o rochita lunga si vaporoasa. 
Voi ce ati adaugat in arderoba, sau ce va doriti sa adaugati ?



6 comentarii :

  1. Andra Katerina16 iunie 2015, 21:02

    cat de frumoasa e rochita! sa ne o arati si pe tine <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac mult produse cumparate. Sa te bucuri de ele si sa ne arati si outfitu-uri :)
    Pupic!

    RăspundețiȘtergere
  3. Promit ca fac un outfit cu ea <3 :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi place albul vara...rochita aia e minunata, imi caut si eu ceva asemanator. Problema la lucrurile albe este transparenta...dar se pot gasi solutii si la asta. :D

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!