vineri, 26 iunie 2015

Cum să scapi de cearcăne în funcție de zodie

Ei, doar nu credeați că m-am apucat de astrologie. 
Am ales titlul pentru că mi se pare foarte comic cum dacă ești săgetător e clar că îi ești sortită lui Ionel si dacă ești balanță nu o să te înțelegi niciodată cu soacra, oricâte ai avea și m-am gândit că merităm măcar uneori câte o porție de râs, dacă nu măcar un zâmbet. 
Așadar stelele nu ne ajută să scăpăm de înfumuratele de cearcăne și trebuie să ne descurcăm singure să le eliminăm, atunci când nu avem timp să dormim.




  • În primul rând, hidratează-te suficient! Eu mă chinui până simt că la mine în stomac e un iaz, dar beau 1,5-2 l de apă pe zi. Don^t judge, înainte beam un pahar la 2 zile. Știți tot bla bla-ul cu cât de important este să te hidratezi, dar pielea chiar capătă un aspect mai frumos și parcăeste ai netedă atunci când e hidratată din interior.

  • Dimineața, spală-te cu apă rece, rece. Pune sângele în mișcare și drenează foarte bine pielea fină din jurul ochilor, făcând ca umflăturile să dispară instantaneu. 
  • Nu știu exact care-i faza, dar ochii se desumflă și culoarea cearcănelor dispare dacă pui pe ele chestii reci. Pe lângă varianta clasică, cu feliile de castravete pe ochi, poți încerca felii de cartof (de-alea care trag și vânătăile), sau poți băga 2 linguri în frigider pentru câteva minute, iar apoi să îți bagi ochii în ele.
  • Folosește o cremă cu roll-on special concepută pentru aceste probleme. Eu am una de la Yves Rocher și mă simt super răsfățată când o folosesc, iar ochii umflați nu prea mai sunt o problemă.
  • Și , dacă ai timp, odihnește-te! :)) Nici unul dintre sfaturile de mai sus nu face magie și nici nu se compară cu rezultatul a 10 ore de somn asupra pielii și stării în general. 
Sursă foto: Pinterest

8 comentarii :

  1. Andra Katerina29 iunie 2015, 10:38

    din fericire, eu nu am probleme cu cearcanele :D

    RăspundețiȘtergere
  2. În general nici eu, dar se mai întâmplă :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria Dumitrescu30 iunie 2015, 00:12

    Cearcanele sunt efectul stilului de viata pe care il avem, cam greu scapi de ele :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Yep :D Din fericire eu nu-s așa sensibilă la ele :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim pentru articol,sfaturi foarte utile <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am prob.cu cearcanele.. dar sfaturile sunt geniale!!! Multumim draga noastra!!

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!