vineri, 29 mai 2015

Recunosc ca ascund in geanta...


Am acceptat o provocare. 
Curioase?


Remedii anti plictiseala!

Pentru ca de multe ori sunt nevoita sa fac drumuri lungi, sau sa se intample sa am un timp mort in care trebuie sa astept, am mereu in geanta cateva remedii anti plictiseala: o carte buna si captivanta, o revista glossy de care nu ma mai satur, castile, pentru ca mai mereu ascult muzica si agenda in care imi notez mereu ideile care imi vin sau lucrurile care ma inspira, dar si desenez, atunci cand am pofta.

Produse de make-up si ingrijire

Am mereu dupa mine cel putin un balsam de buze, pentru ca ador sa am buzele hidratate si catifelate in permanenta, o crema de maini, pentru ca vreau sa-mi pastrez si mainile fine, pudra pentru ca am tenul gras si mereu rujul pe care il port in ziua respectiva, pentru ca programul meu este foarte neprevazut si poate varia de la 4 ore la 12. 



Ochelari de soare


Pentru ca e deja vara in toata puterea cuvantului si nu mai pot trai fara ei, dar nici nu este sanatos sa o fac.

Eu am spus DA! provocarii Adona de a va dezvalui ce am mereu in geanta.
 Voi ce purtati dupa voi zilnic?

4 comentarii :

  1. Andra Katerina29 mai 2015, 18:59

    eu am de toate in geanta :)))) mult mai multe.. tot timpul o umbrela, un cardigan, o esarfa, servetele, cosmetice, parfumel, dezinfectat, crema de maini si eeeeetc :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Te creeeeed, stiu cum e. In afara de umbrela si cardigan si eu le car dupa mine pe toate =)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria Dumitrescu1 iunie 2015, 02:53

    In geanta mea se gasesc de toate, doar in cazul in care o gentuta micuta atunci am acolo decat portofelul, ochelarii si servetelele :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si la mine sunt de toate :)) Da astea-s mereu acolo :)) :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!