joi, 14 mai 2015

Ready for #VintageFiesta?


Drumul spre succes este anevoios si poate cel mai infricosator, nu se termina niciodata, dar atunci cand iti doresti ceva din tot sufletul, piedicile nu mai reprezinta decat mici detalii. Stiu ca mai am mult de lucrat, atat la mine cat si la blog, ca sa ajung acolo unde imi doresc, dar sunt sigura ca voi reusi, pentru ca o fac din pasiune, nu din alte cauze. 
Iata ca de curand roadele muncii mele au inceput sa apara, iar in data de 16-17 mai voi participa ca blogger la a 14-a editie a targului V for Vintage, cum deja am anuntat pe facebook si instagram. 

Abia astept sa iau parte la ceea ce se anunta ca fiind o imixtiune intre carnavalul de la Rio cu "Diavolul se imbraca de la Prada", eveniment de amploare, la care iau parte designeri romani de prestigiu ca Iutta, Lia Aram, Oana Lupas si Cooperativa Franklin 9, dar care va ingloba si doua expozitii, cum data coincide cu cea a noptii muzeelor : "Un veac de feminitate" (o frantura din Muzeul Posibil al Modei) si o expozitie de pictura contemporana semnata Orly Yanay. De asemenea, in cele 2 zile ale targului, la Sala Palatului sunt prezente 3 cafenele, lucru nemaivazut pana acum, dar si o tombola cu premii din partea expozantilor.

Deja am intrat in febra pregatirilor si caut cu frenezie tinutele perfecte pentru cele doua zile. Sunt super entuziasmata sa ajung acolo, si promit ca va tin la curent cu poze live, din timpul evenimentului.
Ne vedem acolo!



2 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!