luni, 18 mai 2015

OOTD: A litle bit vintage


Pentru ca ideea de a participa la targul V for Vintage m-a entuziasmat foarte tare si m-a inspirat, cu cateva zile inainte de a pleca la Bucuresti am iesit la o sedinta foto impregnata de aceasta tema a vremurilor de alta data, asortate la cateva piese contemporane.
Mi-am dorit foarte mult o pereche de ochelari in stilul "John Lennon" si chiar daca la inceput credeam ca sunt greu de purtat, s-au dovedit a fi foarte versatili si ii pot asorta atat la tinute casual, cum este cea de azi, cat si la tinute sporty-chic, iar cel mai bine merg la cele smart-casual, sau office, adaugand putina savoare unui outfit monoton.











Sii, inca mai sunt putin roscata, bine, visina, bine, aproape mov.. Daca stiti o vopsea rosie buna, care sa prinda fara decolorare, va rog sa-mi spuneti in comentarii.
Voi ati purta ochelarii John Lennon?

8 comentarii :

  1. Andra Katerina18 mai 2015, 23:02

    mie nu mi sta deloc bine cu stilul asta de ochelari, dar pe tine te prinde!
    plicul imi place super mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos :D Si eu eram reticenta, dar imi plac super mult acum <3
    Plicul il gasesti in sectiunea "Shop my Wardrobe" :*

    RăspundețiȘtergere
  3. cute, asa cum spune si andra ochelarii aia rotunzi nu ma prind deloc :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc :* Si mie mi se par comici inca, dar m-am obisnuit cu ei :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce dragalasa esti! So 70's imi place tinuta!! kiss

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria Dumitrescu22 mai 2015, 20:25

    Geanta este bestiala!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucuuur :*
    Si multumesc frumos :* <3 Si tu esti o scumpa :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!