duminică, 3 mai 2015

Haul : April goodies


A mai trecut o luna si ne apropiem cu pasi repezi de vara, pe care abia o astept. Luna aprilie a stat sub semnul calatoriilor, am vizitat Suceava, Iasiul si am petrecut cateva zile foarte agitate in Bucuresti,dar  m-am intors si cu cateva produse noi pe care mi le doream de mult sau pe care le-am mai avut si le-am recumparat asa ca va invit sa descoperiti care sunt:



 De ceva timp nu ma mai machiez prea des si investesc tot mai mult in produse de ingrijire a pielii, iar atunci cand am primit scrubul St. Ives am fost cea mai fericita. L-am folosit si cu toate ca este dur mi se pare eficient . Am recumparat apa micelara Blanchette B pentru ca desi are un pret foarte, foarte mic este destul de eficienta, indeparteaza impuritatile si miroase frumos si am adaugat colectiei si un demachiant pentru ten mixt si gras Garnier, de care sunt foarte incantata, cu toate ca nu imi placea acest tip de produse.
Cea mai fericita sunt ca am in sfarsit fondul de ten Revlon Colorstay si voi comanda si pentru fetele care vin la mine la machiaj acest fond de ten, cat se mai gaseste pe cateva site-uri din tara.


Pentru par si corp am achizitionat inca un gel de dus Balea , de data aceasta cu cirese, pentru ca aveam un exfoliant cu visine si trebuia neaparat sa asortez aromele :)) si un deodorant cu un mirs dulce, foarte placut. Pentru ca tot ajunsesem la produsele Balea am mai luat si un sampon pentru par vopsit, chiar daca eu nu m-am vopsit inca, dar nu strica sa il am in casa de pe acum. 
Mi-am luat si spray-ul Ultimate Repair de la Gliss, de care sunt super incantata si ma gandesc sa ii fac un review cat de curand. Pana atunci va spun ca miroase DEMENTIAL!

8 comentarii :

  1. Andra Katerina6 mai 2015, 21:32

    gelul de dus si samponul balea par yyaammy!

    RăspundețiȘtergere
  2. Colorstay..the best!!! Ai o multime de minunatii acolo, cred ca ma tenteaza si gelul de dus :D pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Enchanted Ana6 mai 2015, 21:56

    Spray-ul Gliss este cel mai bun produs pentru par pe care l-am incercat sub aceasta forma. Sper sa-ti fie si tie pe plac :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaaaiii, miroase incredibil gelul de dus :D Maine ma vopsesc si o sa incep sa folosesc si samponul :D :*

    RăspundețiȘtergere
  5. E super delicios gelul de dus :D Eu mai am un fond de ten pe care il iubesc, i-am facut review aici: http://wondersandcolors.blogspot.ro/2015/03/review-fond-de-ten-mineral-silk-ingrid.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, imi place mult, mult de tot :D :* Si am inteles ca cel pe negru este cea mai buna varianta :D :* :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Maria Dumitrescu11 mai 2015, 22:02

    Colorstay este unul din cele mai bune fonduri de ten, iar Balea au niste geluri de dus de te dau pe spate <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu sunt ultima de pe planta care n-a incercat ColorStay-ul. :))) :D
    Sa te bucuri de produse si sa le folosesti cu drag! Am avut si eu demachiantul Garnier si a fost ok.

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!