vineri, 29 mai 2015

Casa mea - Templul meu


Orasul in care m-am regasit mereu este Bucurestiul. Simt ca numai intr-un oras aglormerat si agitat sufletul meu isi gaseste linistea, caci asemeni Bucurestiului sufletul meu este o antologie de stiluri, trairi, amintiri si alte suflete, care se dezvaluie usor, pe rand, fara sa incerce sa schimbe cu nimic cursul firesc al lucrurilor, impacat cu propria existenta. 
Ce-mi place extraordinar de mult la acest oras este alaturarea vechiului cu noul, a traditiei cu inovatia, stilul eclectic in care a fost construit si mai apoi, intre baroc si modern-minimalist. Pasionata de arhitectura inca de mica am adimrat mereu frumoasele cladiri din centrul vechi, cu toate acele frontispicii, cornise, stucaturi, si profile pesonalizate, intre care exista stradutele si cotloanele ce ascund mii de soapte, strazile mari, ce poarta numele indeletnicirilor sau locurilor de unde provenea marfa ce se vindea acolo, unde acum gasesti terasa langa terasa si pub langa pub, pline de oameni atat de diferiti, dar atat de asemanatori.

Si m-am gandit, oare nu-mi pot transforma si eu casa inspirandu-ma din stilul centrului vechi, mai ales ca acum,o data cu evolutia continuua a tehnicilor de Build & deco, exista atatea materiale din care pot fi fabricate aceste profile decorative, astfel incat sa aiba un pret lumesc, accesibil aproape tuturor ? Raspunsul nu a intarziat sa apara pentru ca am gasit magazinul CoArtCo, care imi poate transforma visul in realitate: o casa care imbina barocul cu minimalismul, incurajand personalizarea caselor, transformarea lor din simple locuinte in adevarate camine pentru trup si suflet, cu astfel de profile, pe care le fabrica din polistiren, la orice dimensiune si in orice stil arhitectural, absolut personalizabile, de la dimensiune, pana la design si culoare.

Va atasez si cateva poze de pe site, dar , daca nu ma credeti pe cuvant, ii puteti vizita la Showroom, in Bucuresti, pe strada Miron Costin, nr 20.



14 comentarii :

  1. Oaaau! Mi-as dori cateva astfel de fatade! Din pacate, pentru moment locuiesc intr-un apartament, dar as folosi fatadele pentru interior! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Andra Katerina29 mai 2015, 18:58

    woa, cat de frumos se vede!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eh...mi-ar placea o casuta unde sa imbin modernul cu vechiul! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pozele sunt foarte frumose , nu prea am avut ocazia sa vin prin Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sunt norocoasa ca stau aproape si 2-3 weekenduri pe luna mi le petrec acolo :* :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti o artista! Felul cum ai descris tot, ai putea cu usurinta sa te strecori in acest domeniu, te-ai gandit vreodata? Oricum arhitectura este un domeniu vast.
    Azi am fost prin Alba Iulia in cetate pentru prima oara, am ramas uimita...

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos :D Cand eram mica imi doream sa fiu arhitect, apoi am ales alt drum, insa inca mai cochetez cu arhitectura, stilurile si alte cele, dar la stadiul de pasiune :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Maria Dumitrescu1 iunie 2015, 02:54

    Bucurestiul nu mai e ce a fost odata! Sa te vad daca dupa vreo 4-5 ani de stat in Bucuresti o sa mai ai aceeasi parere :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu il adooooooor si cred ca il voi adora mereu <3 Abia astept sa ma mut anul viitor :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Lorena Marchis3 iunie 2015, 20:36

    Si mie imi plac orasele agitate, anii de studentie la Cluj mi-au placut enorm. Totusi nu stiu daca in Bucuresti m-as putea adapta, parca totusi e prea mult. Dar in ceea ce priveste frumusetea si complexitatea arhitecurala, iti dau dreptate. E foarte frumos!


    www.lorenamarchis.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!