sâmbătă, 25 aprilie 2015

OOTD: Vintage details


Nu stiu daca am pe blog foarte multe tinute de acest fel , dar stilul meu se schimba mereu si de ceva timp am inceput sa prefer tinutele smart-casual , office si elegante, cele mai feminine in general, asa ca atunci cand am intrat in categoria de fuste pe Kurtmann mi-a fost imposibil sa nu ma opresc la aceasta, avand in vedere ca de mult imi doream una asa. Am optat pentru o tinuta monocromatica, completata de accesoriile vintage veritabile si ochelari de soare de tip cat eye.
De asemenea am lucrat cu un fotograf exceptional, Alex Saioc, caruia ii multumesc atat pentru poze, cat si pentru edit.




Zilele cu soare sunt din ce in ce mai dese, iar temperaturile cresc , asa ca trebuie sa ne pregatim de vara. Eu deja am facut cateva schimbari in stilul de viata, am inceput sa mananc mai sanatos si sa fac mai mult sport pentru a imi reveni la forma initiala, am reorganizat dulapul si am decis ca nu am destule rochii. Cel mai mult imi doresc o rochie lunga si vaporoasa in culori pastelate, care sa se potriveasca cu vremea calduroasa din zona mea.



Va amintiti gentuta mea Irene, pe care am cumparat-o din magazinul online Adona?
Cu toate ca o poarta mai mult mama, pentru ca i-a placut foarte mult si i-am facut-o cadou, o port si eu ocazional pentru ca imi place mult. Este incapatoare si foarte rezistenta, la fel ca toate gentile Adona si acum o puteti gasi la un pret foarte mic, cu o reducere substantiala.



10 comentarii :

  1. cat de frumoase sunt pozele! si tinuta este pe placul meu, initial credeam ca porti o rochita <3
    si geanta, e superba, stii ca imi place!

    RăspundețiȘtergere
  2. B-Andreia Daniela25 aprilie 2015, 22:11

    faina tinua, faine pozele,misto geanta ,misto si tu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos! :* Tot meritul pt fotografii este al lui Alex :D
    Purtam fustita Kurtmann siun body :*

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place, foarte frumy tinuta dar si pozele :)

    RăspundețiȘtergere
  5. All black!! Imi place mult de tot geanta, arata tare interesant :D kiss

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria Dumitrescu27 aprilie 2015, 22:57

    Frumoasa! Si eu la partea cu rochii si fuste stau cam prost :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Si e super versatila, merge cu o gramada de tinute :D
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumeeesc :*
    Ei, e timp sa ne punem la punct si pe partea asta :D

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!