luni, 27 aprilie 2015

Rutina mea de ingrijire a pielii


Am citit acum cateva zile ca romancele sunt pe ultimul loc in Europa la ingrijirea pielii, si tocmai pentru a schimba acest aspect mai putin placut am decis sa va arat cativa pasi simpli pe care eu ii urmez in ingrijirea tenului, pentru a informa si a convinge cat mai multe femei de importanta pe care sanatatea pielii o are si de faptul ca nu este deloc dificil sa avem grija de tenul nostru.
Eu folosesc 5 produse, impartite dupa cum puteti vedea mai jos:


Pentru demachiere si indepartarea impuritatilor de pe ten, folosesc, chiar daca nu am purtat machiaj in ziua respectiva,  apa micelara L`oreal. Momentan o folosesc pe aceasta, dar vreau sa o incerc pe cea de la Garnier nou aparuta pe piata, pentru ten mixt-gras, pe care din pacate nu am gasit-o pe nicaieri inca. Oricum a mea este pe terminate, deci o voi achizitiona cat de curand.

Pentru ca am un ten predispus la acnee, imi curat in fiecare zi fata cu scrubul Clean & Clear .I-am facut un review aici si inca il iubesc la fel de tare, pentru ca ma ajuta sa ma lupt cu porii incarcati, punctele negre si cosurile si imi face pielea fina, fina.

Nou intrata in rutina mea de ingrijire este masca hidratanta racoritoare Gerovital Hapiness . Tot citeam de ea pe la fete si cand am gasit-o si am mirosit-o ne-am indragostit. Ador mirosul, de zmeura adevarata, si faptul ca imi simt pielea echilibrata, racorita si fina dupa ce o folosesc. Daca aveti sansa sa achizitionati ceva din aceasta gama, nu ezitati.


Cea mai buna crema de fata pe care am folosit-o pana acum este aceasta L300 si cea Welleda mov, dar care din pacate sunt aproape indisponibile pe piata din Romania si mereu mi le achizitioneaza o prietena de afara. Imi place ca imi hraneste tenul fara sa il ingrase si miroase a proaspat, a curat.

Pentru pielea sensibila din zona ochilor folosesc roll-on-ul Cure Solutions de la Yves Rocher, care ofera putina hidratare, dar cu ajutorul celor 3 bilute metalice cu care este inzestrat aplicatorul face umflaturile si cearcanele sa dispara, pentru ca stimuleaza circulatia si reimprospateaza in numai cateva minute.

Voi cum va ingrijiti pielea?
 Daca sunteti bloggerite, va invit sa faceti si voi un artivcol de genul sau sa imi lasati un link in cazul in care l-ati scris deja! 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!