joi, 9 aprilie 2015

Pregătite de vremea frumoasă?

Chiar dacă suntem aproape de jumătatea lui aprilie, primăvara aceasta este tare capricioasă, iar vremea încă își face de cap, cu temperaturi mici și intemperii tare neplăcute. Vântul și ploaia sunt încă stăpâne, dar cu siguranță vremea se va îndrepta în scurt timp și trebuie să ne pregătim nu numai garderoba, ci și dulăpiorul cu pantofi pentru zile ceva mai senine. Știți că eu sunt o persoană leneșă de fel și urăsc să umblu ore în șir prin magazine și să stau la cozi interminabile, sub privirile nu-așa-de-încântate ale vânzătoarelor plictisite, așa că am intrat pe magazinul online Standard Shoes în căutarea unor piese noi pe care să le adaug colecției.

Mi-au atras atenția în primul rând sandalele Mandy Coral:
Mi se par perfecte pentru zilele de vară, dar și pentru zilele călduroase de primăvară și le-aș purta cu blugi și sacouri în culori vesele și mă gândesc foarte serios că ele vor fi prima mea alegere, pentru că sunt versatile și colorate, numai bune pentru plimbări în parc, dar și pentru ieșirile cu fetele la un suc. 

Apoi, pentru că prefer și plimbările lungi și pentru că sunt zile atât de aglomerate încât tocurile nu-s o soluție prea eficientă, m-am gândit că o pereche de teniși ar fi o alegere foarte bună și mi-au sărit imediat în ochi teneșii Highschool Fuxia, datorită modelului vesel și tineresc și culorii vibrante:

Merg super cu combinații lejere, casual, dar și la țiinute mai sporty.

Pentru că unul din trendurile predominante ale acestui an sunt franjurii, dar și pentru că dau un aer hippie și fresh oricărei ținute, m-am oprit și am studiat mai atent și botinele Cyborg bej :


Le-aș purta alături de o geantă cu franjuri și nu numai în fel și fel de combinații, cu rochițe sau cu pantaloni.

Voi ce ați alege de pe Standard Shoes ?



4 comentarii :

  1. Andra Katerina9 aprilie 2015, 20:49

    tenisii sunt geniali!! ador sa port tenisi, abia astept sa imi scot perechile afara <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu vreau sandalele alea dar nu mai au mărimea meaaa :((((

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce draguti sunt tenisii!

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!