joi, 2 aprilie 2015

Povești la înălțime


Eu, personal, ador să merg pe tocuri și rezist destul de mult în ele. Mă fac mai înaltă (nu că aș avea mare nevoie de asta) , îmi corectează postura și îmi dau mai multă încredere.
Cu toate acestea, mersul pe tocuri este o activitate destul de dificilă, așa că am pregătit pentru astăzi o selecție de câteva sfaturi utile pentru a merge mai ușor și a rezista cât mai mult la înălțime. 



1. Alege mărimea potrivită 

Știu că în povestea Cenușăresei prințul se plimba cu pantoful ca să găsească prințesa , dar îl haosul ăsta numit lume reală tu trebuie să te plimbi în pantofii potriviți ca să găsești prințul. Dacă te strâng sau îți sunt largi n-o să te simți bine, iar asta se va reflecta în atitudinea ta. Serios, ție ți-ar plăcea o femeie timorată care, nu dansează, nu socializează și stă toată seara într-un colț retras?
Eu mereu îmi găsesc pantofi mișto pe Fashion71 și mărimile corespund perfect ( și mie mi-a fost frică la început)

2. Testează-i înainte să-i scoți în lume

Nu face greșeala mea, de a ieși cu pantofi noi nouți prin Centrul Vechi, care, dacă îl cunoașteți, este numai piatră cubică și dacă te uiți puțin în altă parte riști să rămâi cu tocul între gratiile unui canal, been there, done that, norocul meu că m-a salvat Cozmin :)) Pe lângă peripețiile astea, bineînțeles că niște pantofi abia scoși din cutie m-au ros în ultimul hal și dimineață când i-am încălțat din nou am simțit focurile iadului în locul cu pricina, așa că dacă nu vreți să aveți astfel de experiențe, mai bine purtații prin casă și vedeți unde aveți probleme și ce nu e în regulă, ca să puteți remedia situația.

3. Apelează la ajutor specializat

Nu, nu vă trimit la doctori sau antrenori de mers pe tocuri, voiam numai să vă sugerez să investiți într-o pereche de pernuțe de silicon care se așează pe talpă și fac astfel mersul, statul și chiar dansatul pe tocuri mult mai comod, ca să poți să porți în sfârșit acei pantofi cu tocuri amețitoare.
Bonus: Nu te dor picioarele a doua zi! 

4. Controlează modul în care mergi

Știu că se întâmplă să te mai grăbești, dar decât să mergi ca o cămiluță, cu pași mari și țopăiți, mai bine fă pași mai mici și mai deși. Astfel vei merge și repede și totuși elegant, iar tendința de a îndoii genunchii va dispărea de la sine. De asemenea, încearcă să îți menți postura. ținând spatele cât mai drept, pentru că te faci mai sexy și îți accentuează talia.

5. Ce te faci pe teren accidentat?

Că tot vorbirăm mai devreme de Centrul Vechi & nebunii de-astea, ce te faci atunci când treci printr-o porțiune denivelată, accidentată, în general cum sunt trotuarele în România ?
Calci numai pe vârf, aia faci! 
Încearcă să pui cât mai puțină presiune pe călcâi și implicit pe toc, căci te vei dezechilibra mult mai ușor. În schimb, mută centrul de greutate spre vârf, unde suprafața de contact este mai mare, deci ai mai multă stabilitate.

Vouă vă place să mergeți pe tocuri?

Toți pantofii ăștia minunați sunt din același loc: Fashion71
Șiiii îui vând pe cei cu roșu, dacă vă interesează, sunt mărimea 38 :D 

11 comentarii :

  1. Esti tare atunci. Sincer :)
    Desi eu am o meserie care ar necesita o imbracaminte & incaltaminte mai exclusivista, nu ma caracterizeaza...
    E o chestie reala, knowing the high heels deal. E in sange. Ori stii, ori nu. Eu degeaba stiu, daca ma simt ca o gasca cocotata. Sau poate-i doar o impresie de-a mea...poate chiar arat astfel pe tocuri... :D
    Tre' sa testez. Curand...😂😃😄

    RăspundețiȘtergere
  2. Mama ce urat :( mie imi place mult sa stau pe tocuri, chiar ma simt bine asa :D Dar sanatatea e cea mai importanta, sper sa te faci bine :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. E, haide, orice femeie arata bine pe tocuri , sunt sigura ca ai fi ravasitoare :*
    Dar daca nu te simti bine, nu are rost sa te chinui, cu toate ca sunt ocazii cand nu poti alege altceva :))
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Andra Katerina3 aprilie 2015, 12:43

    eh, multumesc :* dar bine nu ma pot face :)) doar mai rau

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina Purușniuc3 aprilie 2015, 16:04

    Eu mereu fac asta...ies in club cu pantofi noi. Si picioarele mele sufera de fiecare data :))

    www.missz.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. B-Andreia Daniela3 aprilie 2015, 19:01

    Imiplac tocurile,dar nu prea pot sa port ...ma rup picioarele .Daca au platforma reusesc sa merg si eu mai mult de 2-3 ore.Inainte purtam mai mult tocuri ,insa m-am lasat de ele si acum nu mai pot :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Și mie îmi plac mult și văd că sunt super norocoasă că încă pot să le port fără griji :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici eu nu port zilnic, dar cand mi se pune pata, mi se pune pata grav si ii port si in centru si la plimbare si la film :))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Keep your head, heels and standards high! I <3 high heels!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai spuneee-miiii :))))) Cat de bine te inteleg :))

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!