marți, 21 aprilie 2015

OOTD: Traditional & Linda


Vacanta mea a fost lunga si super incarcata, m-am plimbat o gramada, m-am reintors in multe locuri din zona Moldovei in care sufletul meu se regaseste, am gasit noi locuri minunate, iar apoi am revenit mai aproape de casa, in Bucuresti, unde am luat parte la congresul in care s-au sarbatorit 100 de ani de Kiwanis, dar despre asta vom vorbi in una dintre postarile urmatoare, postare care parca nu se mai termina. Astazi vreau sa va arat o noua gentuta Adona.ro , magazin care pe langa zecile de modele de genti potrivite oricarei tinute a introdus in oferta si o lista de articole vestimentare.




In categoria Imbracaminte veti gasi atat bluze, sacouri, camasi, fuste si pantaloni, toate pentru femeia moderna, activa, care stie ca o tinuta ii poate schimba destinul. Ca si gentile, hainutele Adona sunt versatile si se potrivesc oricarui moment al zilei si in diverse combinatii, fie ca aveti nevoie de un outfit lejer sau de o tinuta office pe care sa o purtati la munca, ori una speciala, pentru o petrecere, puteti alege de pe site-ul Adona ceva care sa se potriveasca gusturilor si stilului vostru. Mie personal imi plac foarte mult sacoul si rochita de mai jos: 


In continuare va mai las cu cateva poze cu mine si gentuta mea Linda, pe care am purtat-o cu o ie traditionala si cu o fustita neagra in falduri, alaturi de pantofii mei bleu de pe Fashion71





8 comentarii :

  1. Si mie imi place sacoul alb :)
    Incredibil de scurta fusta! Dar atata timp cat iti vine super, e de bine ♡
    U rock girl!
    Dar pantofii sunt de vis! Si eu vreau :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti sta super imbracata asa! Observ o schimbare in stilul tau si-mi place <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos :D Stai sa o vezi pe cea pe care o pozez maine :D :*

    RăspundețiȘtergere
  4. E elegant si simplu :D
    Da, e cam scurtuta fusta, dar nu e vulgara.
    Multumesc frumos pentru complimente :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria Dumitrescu27 aprilie 2015, 23:15

    Iti sta bine imbracata asa, imi place! Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. B-Andreia Daniela10 iunie 2015, 23:02

    draguta tinuta,oarecum putin asemenatoare cu a mea :)

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!