joi, 30 aprilie 2015

OOTD: New York is always a good idea

Top: Kurtmann.ro | Bag: Adona.ro | Shoes: Standard-Shoes.ro

Ultimele doua postari au fost dedicate unor outfit-uri ceva mai elegante si mai feminine, astazi am revenit cu unul casual.
M-am gandit ca daca tot vine vara trebuie sa adaug in colectie si o geanta intr-o culoare puternica, asa ca am ales-o pe Debbie Pink, fiind un dupe excelent dupa celebrele genti Michael Kors, materialul calitativ, iar culoarea vibranta si intensa, exact asa cum ma asteptam, pentru ca magazinul Adona nu m-a dezamagit niciodata.
Am purtat-o cu un top intr-o nuanta pastel, pe care il gasiti pe Kurtmann, alaturi de alte sute de tricouri , cu noii mei tenesi leopard, suuuuper comozi si usori si cu o pereche de skinny jeans negri pentru a contrabalansa totusi printurile si culorile indraznete ale tinutei. Toate acestea le-am accesorizat cu un ceas roz si o pereche de ochleari de soare aviator si ,bam, gata de plimbare














10 comentarii :

  1. Enchanted Ana2 mai 2015, 17:45

    Vai, imi plac la nebunie tenesii dar si jeansii! Un outfit pe placul meu :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Andra Katerina2 mai 2015, 18:00

    ce tinuta lejera si frumoasa! vaaai, dar geanta, vaaai, e superba!!! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Tinuta e de vis pentru o zi casual, Imi plac mullt tenesii..sunt bestiali :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc :* :*
    Ii gasesti pe Standard Shoes :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumeeesc :D
    Da, o iubesc cat pot eu de tare <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria Dumitrescu6 mai 2015, 22:46

    Imi plac tenesii! Mi-am luat si eu astazi unii asemanatori, dar pe alb si negru. Frumos <3

    RăspundețiȘtergere
  7. UUuu ce cool e geanta! Imi place!
    Si tenisii sunt misto! E o tinuta care parca te reprezinta...asa vad eu de aici! :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!