joi, 16 aprilie 2015

Mereu pe drum - Episodul 1: Geanta de mână

Stiti ca mie imi place foarte mult sa calatoresc, iar daca ar fi gratuit, nu m-ati mai vedea prea curand, caci as calatori incontinuu. Singura mea grija, atunci cand plec undeva, este bagajul, iar pentru ca dupa atatea drumuri de sute de kilometri si  deplasari lungi ca durata am capatat ceva experienta in impachetarea tuturor celor necesare, am decis sa dau startul unui nou proiect pe blog "Mereu pe drum", iar in primul episod vorbim despre geanta de mana/umar.




De obicei distantele lungi le parcurg cu masina sau cu trenul, mai niciodata cu autobuzul, pentru ca mi se pare incomod si foarte obositor. Ca sa nu ma plictisesc in timpul petrecut pe drum am mereu cu mine telefonul si castile, si am mai multe playlisturi, pe care le ascult in functie de dispozitie si de starea pe care o am in momentul respectiv. De asemenea am tableta, de pe care monitorizez foarte usor blogul si pagina de facebook, dar pe care am instalate cateva jocuri captivante care ma fac sa uit de trecerea timpului. 
Cand ma plictisesc de tehnologie, am la mine agenduta mea draguta si roz in care desenez sau imi notez lucrurile care ma inspira. 
De asemenea, nu uit niciodata portofelul cu catelus in care am buletinul, cardul si banii pentru ca nu stii ce se poate intampla si trebuie sa le avem mereu la indemana. 
Mai am de asemenea si o trusa de beauty de urgenta, in care am cateva produse esentiale: un fond de ten, un rimel, un balsam de buze si un ruj, dar si un fard sau un creion de sprancene.
Am mereu in geanta si o crema de maini, de curand folosesc lotiunea Gloves in a bottle, care este un produs ceva mai special, o lotiune care se absoarbe rapid in piele si care patrunde in straturile de suprafata , creaza un strat de protectie si mentine hidratarea naturala a acestora. Nu se ia la spalat, dar trebuie reaplicata o data la 4 ore pentru ca se desprinde in mod natural o data cu exfolierea celulelor pielii. Un mare avantaj este ca nu contine parfum, este hipoalergenica si non-toxica, ceea ce o face potrivita si pentru utilizarea pe zone mai sensibile precum fata, gatul sau decolteul, si nici nu lasa un film gras sau lipicios pe piele. Si mai mult, nu este numai o crema hidratanta, ci si un tratament impotriva multor afectiuni ale pielii. Mai multe detalii puteti citi pe site, in link-ul de mai sus , dar si pe pagina de facebook Gloves in a bottle Romania
Am lasat pe ultimul loc cea mai importanta parte, ca sa ramaneti cu ea in minte: hidratarea! 
Eu am mereu cu mine o sticluta de detox-water daca am timp si chef sa o prepar cu o seara inainte, apa cu lamaie sau ceai. Am limitat consumul de sucuri acidulate, pentru ca nu-s sanatoase deloc, si potolesc setea doar pe moment, cand de fapt te deshidrateaza mai tare, asa ca optati pentru apa sau ceai in loc de bauturi carbogazoase si extra-colorate. 

12 comentarii :

  1. ce interesanta pare gloves in a bottle! tot am vazut-o pe la fete in ultimul timp.

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa-i fac un review complet, pentru ca m-a ajutat foarte mult intr-o problema in care nu credeam ca va avea rezultat :D

    RăspundețiȘtergere
  3. episodul 1?? woow :)) inseamna ca iti iei cevaaa dupa tine nu glumaaa

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie sa o iau si eu ( pe gloves) imi trebuie un produs care sa mentina mainile hidratate mai mult timp. Si eu sunt fan detox water :D kiss

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria Dumitrescu20 aprilie 2015, 20:35

    Eu iau destule cu mine, sa fie acolo, ca nu se stie cand o sa am nevoie :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta e numai geanta de mana :))stai sa vezi cand vine episodul 3, cu hainele =)))

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu la fel sunt, dar spatiul e limitat de obicei si am invatat sa fac selectia mai eficient :))

    RăspundețiȘtergere
  8. incerc sa scot sucurile din program.
    E un produs bun, imi place mult ca il pot folosi si in alte zone, pe fata sau pe gat, pentru ca nu contine nici un iritant :*

    RăspundețiȘtergere
  9. B-Andreia Daniela22 aprilie 2015, 16:00

    mie imi trebuie un geamantan...daca e a plec in alt oras ...car cu mine si ce trebuie si ce nu :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu niciodata nu plec cu o gentuta mica. Mereu am o tona de lucruri inutile in geanta :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Stiu de cand ne-am intalnit atunci :)) Si eu la fel, si mereu sunt grele de-mi rup mainile :)) :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!