joi, 9 aprilie 2015

DIY: Golden Shoes

Pentru ca acum ceva timp am vorbit despre ce se poarta primavara asta si am mentionat si accentele metalice, mi-am dorit foarte mult o pereche de acest fel. Pentru ca in magazine sunt ori foarte scumpi, ori foarte urati m-am decis sa ii fac pe ai mei singura si sa va arat si voua cum, pentru ca este foarte usor.


Aveam in dulap o pereche de pantofi kaki-bej pe care nu ii mai purtam tocmai din cauza culorii, care nu prea imi placea.
Pentru ca de ceva vreme lucrez la un proiect care implica muuulta vopsea, mi-a suras o sticluta de bronz auriu, pentru ca am vazut ca acoperea uniform zonele pe care il foloseam si a doua zi am venit cu pantofii si toata operatiunea nu a durat mai mult de 10 minute: doar iei pensula( eu am folosit una de machiaj, care mi se parea prea mare pt ochi) și vopsești pantofii. Singur lucru la care trebuie sa aveti grija este sa acoperiti uniform si sa nu lasati dâre de la pensula.

Sa recapitulam:
-pantofi pe care nu ii mai purtati
-bronz auriu (il gasiti la magazinele de chimicale sau cele cu vopseluri, eu am dat 5 lei pe sticluta)
-o pensula 
Si Bam! Pantofi noi nouti!


Se văd niște dungi din cauza blițului, dar vă garantez, pantofii arată foarte, foarte bine.

9 comentarii :

  1. Andra Katerina8 aprilie 2015, 14:24

    mie mi-ar fi placut sa ne arati poze..before.. how to... after. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaa, si mie :( chiar m-a atras titlul!! :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce pacat ca nu ai pus poze cu pantofii :( Inainte si dupa.... In fotografia ta se vad acolo pe fundal dar foarte slabut... :( Mai pune foto <3 In rest, super ideea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am făcut pozeleee. În 5 minute le editez și le urc :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Super idee! Si eu am cautat intr-o perioada o pereche de stiletto aurii insa n-am gasit exact nuanta dorita... :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria Dumitrescu14 aprilie 2015, 20:42

    EU nu ma incumet, mi-e ca poate ii stric. Mai bine caut nuanta pe care o vreau si ii cumpar :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Incearca, sunt sigura ca ti-ar iesi :D Si parca vad ca pictezi si ceva pe deasupra :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Eh, si asa nu ii mai purtam, nu am avut nimic de pierdut :))) Dar au iesit chiar bine :D

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!