sâmbătă, 11 aprilie 2015

Bright shoes can brighten your day!


Marilyn Monroe spunea ca daca ii dai unei femei pantofii potriviti va putea cuceri lumea. De cand ii am, pantofii bleu au devenit preferatii mei si cu toate ca au o culoare puternica, am reusit sa ii asortez in diferite tinute, atat office, cat si elegante, cum este cea de astazi si ma gandeam sa construiesc in jurul lor si o tinuta smart-casual, dar pana atunci, haideți sa vedem cu ce i-am purtat:




Am ales o salopeta neagra, simpla, cu spatele din dantela si un colier hand made cu pietre mari, albastre, care sa fie apropiate de nuanta pantofilor si sa formeze astfel o tinuta placuta din punct de vedere cromatic. Ii gasiti si pe acestia si multe alte modele de pantofi colorati pe Fashion71.net


Nici nu stiti cat am fost de fericita cand in sfarsit s-a aratat o raza de soare. Am fugit imediat la poze pentru ca ma gandeam ca e unica mea sansa inainte sa ploua din nou, dar s-a dovedit ca pantofii colorati si veseli de pe Fashion71 au imblanzit vremea si de cateva zile este frumos afara. Meritam si noi intr-un final primavara, nu? 

7 comentarii :

  1. cat de frumoasa este salopeta!!! <3 si cu acesti pantofi- combinatia perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos! Am purtat combinatia aceasta la majoratul unei prietene si a fost foarte apreciata :D :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Awwwww! Must have! Ce'mi plac pantofii! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria Dumitrescu14 aprilie 2015, 20:47

    Pantofii sunt super, culoarea ii face mai speciali <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi plac mult si-s foooarte comooozi :D :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi place mult culoarea si imi doream de mult asa pantofi :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Evident, tot la pantofi ma uit :)). Sunt superbi. Pacat ca a trecut vara ..acum nu-mi mai cumpar culori electrizante.

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!