joi, 26 martie 2015

Zile cu soare


Mi-era dor sa fac o postare in care sa mai stam de vorba si sa mai povestim. Sunt asa fericita ca in final a venit primavara in adevaratul sens al cuvantului si putem sa dam de-o parte pulovarele si toaaaaate imblanelile cu care am trecut iarna.
Stiti ca mie soarele imi da energie si imi face bine, deci am avut mai mult spor in toate. 
Mi-am depus dosarul pentru o scoala de vara in Statele Unite si asta mi-a ocupat zilele de luni si marti, pentru ca am avut o gramada de hartii de rezolvat, scanat si tradus si nu prea am avut timp sa ma bucur asa tare de timpul frumos, dar astazi a fost o zi lejera si am profitat din plin de soarele atat de asteptat. Acum ca am terminat si cu olimpiada programul meu e mult mai liber si pot sa acord mai mult timp hobby-urilor mele. Maine vreau sa va arat un outfit si cateva produse preferate ale ultimei perioade si ma gandeam sa fac zilele urmatoare si o leapsa, dar si un nou review, parca le-am prins gustul acum. Voi ce postari ati dori sa vedeti pe blog in continuare? 
Cu toate ca afara e frumos, pe mine ma tot macina o tentativa de sinuzita si zau ca nu o mai sufar. Prefer sa am febra 40 si sa tusesc decat sa am nasul ifundat si sa simt nenorocita aia de durere intre ochi de parca mai au putin si isi schimba locul sau imi creste un al 3-lea.
Desenul pe care il vedeti in poza este o pagina din jurnalul meu. Poate pare imatur, dar imi place tare mult sa scriu in jurnal si am observat ca m-am schimbat enorm de cand l-am inceput, in septembrie, si pana acum. In plus, e relaxant sa ai o pagina in fata si sa o umplii cu ce vrei tu: ganduri, planuri, vise, desene, mazgaleala, colaje sau orice altceva simti pe moment. 
In poza puteti vedea deja cateva dintre produsele pe care le voi include la preferate, caci imi plac mult de tot, isi fac treaba foarte bine. 
Astept sa imi povestiti in comentarii ultimele voastre zile si sa mai stam la povesti .
Pupici, si pentru ca ziua de azi e aproape gata, va urez un weekend placut! 

4 comentarii :

  1. Andra Katerina28 martie 2015, 21:43

    ce imi placea si mie in adolescenta sa am jurnal, sa desenez..sa scriu de toate :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place mult :D ma relaxez cand scriu si desenez in el :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria Dumitrescu31 martie 2015, 02:59

    Eeee am avut si eu jurnal in adolescenta! E tare relaxant sa iti asterni gandurile pe hartie <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaa, chiar este. Eu l-am inceput pe al doilea :* :))

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!