miercuri, 25 martie 2015

Review: Fond de ten Mineral Silk&Lift Ingrid Cosmetics

Chiar dacă review-urile nu sunt postările mele preferate, recunosc, sunt foarte utile și mereu când vreau să achiziționez un produs nou citesc review-urile altor fete. Pe acesta m-am decis să îl fac pentru că este despre unul dintre produsele la care mă întorc mereu, produs care merită să fie mult mai cunoscut, având în vedere prețul și calitatea sa. Sincer, nu credeam că un fond de ten așa de ieftin poate fi atât de bun.



Ce m-a impresionat așa tare la acest produs?
În primul rând uniformizează foarte bine culoarea tenului și are o acoperire medie spre mare, făcând față cu succes petelor și oricărei imperfecțiuni, iar stratificat se descurcă și în fața coșurilor sau problemelor mai grave. 
Un al doilea avantaj este faptul că este primul produs care promite rezistență de 16 ore și își ține promisiunea. De obicei mă machiez dimineața și până seara nu mai umblu la machiaj și cu toate că am tendința de a îmi tot pune mâinile pe față și de a tot teroriza monstruleții ăia care mă enervează mai mult psihic decât vizual, nu se ia decât într-o cantitate foarte mică. 
Nu îmi place că rămâne totuși destul de mult pe telefon, dar nu știu cum naiba, cu toate că murdărește ecranul rămâne pe față la fel :-? E ceva magic la el.
Este potrivit și pentru tenul gras datorită acoperirii mari și rezistenței, iar fixat cu o pudră nu aveți nici o problemă cu el, dar pe tenul uscat are tendința să se adune și să se fixeze în ridurile de expresie, așa că l-aș recomanda pentru tenurile normale, mixte și grase. 
Nu mi-a cauzat nici o reacție alergică, ba chiar s-a înțeles foarte bine cu tenul meu, care reacționează prin producerea de mai mult sebum când îi schimb fondul de ten.
După toate aceste avantaje, nu ă va veni să credeț că acest fond de ten costă aproape 20 de lei. Și eu am fost sceptică la început, dar am zis că nu am nimic de pierdut și am riscat, iar acum mă felicit pentru această decizie luată acum aproximativ 3 ani de zile, timp în care am avut mereu în casă cel puțin un tub din acest fond de ten. 
Promit că mâine pun și o poză before&after, la lumină naturală, pentru că acum seara, blițul și lumina artificială strică tot.

Pupici și să vină weekendul mai repede! 


8 comentarii :

  1. Andra Katerina25 martie 2015, 22:58

    chiar nu am mai auzit de firma asta. abia astept sa vad si pozele cu rezultatele! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. E din catalogul Infinity :D Acum o să le fac și le urc imediat :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Oana Alexandru31 martie 2015, 12:35

    Am vazut firma asta la Cosmobeauty,mi-am luat cateva oje,o trusulica mica cu 4 farduri si niste accesorii de unghiute,m-am tot uitat la vitrina cu cosmetice si la fdt.......dar sincer asa cum spui si tu pentru ca preturile erau mici,nu am luat nimic.Exista in vreun magazin produsele lor??.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu daca exista magazin, dar sunt in cataloagele Infinity si cred ca poti comanda si de pe site. Da un search pe google si sigur afli raspunsul :*
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici eu nu am mai auzit de aceasta marca ,multumim pentru noutati,se pare ca este un produs bun <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încă îl folosesc, nu îmi lipsește niciodată :D :*

      Ștergere
  6. Stiu o persoana care iubeste acest brand! Mi-a recomandat mai multe produse, chiar si bazele lor. Dar nu stiu unde se gasesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca tot esti fana declarata a brandului Ingrid, m-am gandit sa iti recomand un alt fond de ten la fel de bun pentru tipul tau de ten, respectiv Idealumi 204, ce iti promite nu doar acoperire perfecta, ci si un plus de luminozitate. Si, in ceea ce spuneai tu, nu este genul ala de fond de ten care se acumuleaza si trebuie fixat cu pudra. Cred ca o sa iti placa, pupici!

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!