miercuri, 11 martie 2015

Must have this spring

La ceas de seară, după o zi tare nebună și ocupată, mi-am luat o cană de ciocolată caldă și m-am pus pe scris, pentru că îmi doream de mult să scriu acest articol, cu cele mai actuale trend-uri.
 Le-am ales pe cele mai importante și sper să vă inspir în alegerea unor ținute cât mai originale și la modă primăvara aceasta.


1. Orice articol Marsala

Marsala este culoarea anului și ce ocazie mai bună de a o purta decât pe o prom dress elegantă sau nonconformistă, în funcție de preferințele fiecăreia?


AICI rochie de seara 
AICI rochie scurtă

2. Ripped jeans

Blugii rupți s-au purtat acum câțiva ani, iar acum au revenit în forță. Mie personal nu îmi plac modele atât de tăiate, prefer rupturile mai discrete, dar depinde de gusturile fiecăruia, așa că dacă vă simțiți bine în ei, purtați blugii rupți din plin primăvara aceasta.


3. Accente metalice

Ei, asta chiar îmi place și mie și îmi doresc o pereche de pantofi metalici, pentru că deja am un plic ce se subscrie acestui trend. Sunt în căutarea perechii perfecte, așa că vă rog să mă anunțați dacă vedeți pe undeva ceva asemănător. :D

4. Detalii dantelate

Dantela este încă de la începuturi simbolul feminității și al delicateței și primăvara aceasta se poartă mai mult ca niciodată. Eu am ales două rochii care mi-au plăcut mult:


Rochie albă - AICI
Rochiță neagră - AICI


5. Sacou colorat

Cel albastru este deja în drum spre mine și vreau să îmi mai achiziționez unul într-o nuanță de corai sau verde, căci mi se pare că un sacou colorat poate da viață oricărei ținute. Când e momentul potrivit să le purtăm dacă nu primăvara?


6. Sneakers comozi

Cum normcore-ul este un curent tare la modă, încălțările comode sunt și ele pe val. Eu mă declar complet îndrăgostită de Adidas - Jeremy Scot și Nike Air Force 1.



7. Blăniță

Mie îmi plac mai mult vestuțele din blăniță decât hainuțele cu mâneci, care mi se par prea mult pentru mine, dar blănița se poartă în continuare și este foarte apreciată de trend setteri.

Pe voi ce trend-uri din această primăvară vă atrag? 

6 comentarii :

  1. Andra Katerina11 martie 2015, 23:17

    abia astept sa port sneakersi!! si sacouri colorate <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu vreau Jeremy Scot cu leopardddd și cu codițăăă :d Nike Air force i-am purtat de i-am nenorocit :))

    RăspundețiȘtergere
  3. OMG! Tu ai făcut postarea asta să mă înnebunești pe mine! :)) Deci toate îmi plac foarte mult și le vreauuu
    Te pup :*
    Adina
    www.letsbegorgeous.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Andra Katerina11 martie 2015, 23:29

    abia astept sa port sneakersi!! si sacouri colorate <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie îmi mai trebuie blănița și pantofii metalici și le-am completat pe acestea :D O să încep să măpregătesc pt vară deja =))))
    Pupici, mă bucur că îți plac! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria Dumitrescu18 martie 2015, 22:46

    Am gasit cateva chestii care le-am trecut la lista! Sacourile colorate sunt mega frumoase!

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!