miercuri, 4 martie 2015

Me time Tag


Fiindcă e mijlocul săptămânii, vreau să scriu o postare ușoară și scurtă, ca să ne mai cunoaștem puțin. Deși nu am fost nominalizată, am preluat tagul de la Alina, o bloggeriță pe care o citesc cu drag și vreau să vă dezvălui cum mă relaxez eu în timpul cu și pentru mine.





La ce te uiți sau ce citești?

Depinde super-mult de dispoziție, deși de cele mai multe ori înclin spre romane consacrate, cu tentă psihologică. Nu mă uit foarte des la filme sau seriale, dar cele pe care le-am urmărit cu sufletul la gură sunt Prison Break și Game of Thrones

Ce porți?

Eu sunt una dintre persoanele care se simte în blugi și de obicei îi port. Dacă nu, colanți, un tricou super-larg și botoșei de casă :D

Ce mănânci sau bei?

Am obiceiul prost de a mânca numai prostii: chipsuri. Și beau o grămadă de sucuri. De obicei alerg chipsuri iuți .
Dar de la un timp am încercat totuși să mp dau pe fructe și apă detoxifiantă și chiar îmi iese și îmi place.
Șiii, dacă me time-ul este în cursul zilei, beau o cafea simplă.

Lumânarea preferată din această perioadă?

Îmi plac mirosurile dulci și condimentate: scorțișoară, vanilie, nucșoară , deși uneori mai aleg și mirosuri fructate de cireșe și zmeură. Mi s-a pus acum pata pe colecția Glade de Crăciun care mai poate încă fi găsită în unele magazine, în special varianta pe galben, dar și tarta Yanke Candle cu cișine este de neînlocuit.

Îți petreci vreodată timpul singură afară?

Da, îmi place să îmi pun căștile în urechi și să plec la alergat sau să mă plimb cu rolele, fără să mă deranjeze nimeni și să pot să îmi pun liniște în gânduri. De asemenea, la mare alerg în fiecare dimineață pe plajă. Mi se pare liniștitor și relaxant.

Te duci vreodată singură la film?

Nu am fost niciodată singură la film și nici nu maș duce. Dacă vreau să văd singură un film, o fac acasă.

Magazinul online preferat?

Well, aici ar fi câteva: Aoro, Kurtmann, Fashion 71, Makeup Shop, Adona, Sheinside...

Ce altceva mai faci?
De obicei când găsesc timp pt mine îmi fac manichiura. Am mereu unghiile îngrijite, dar nu le am mereu vopsite. Câteodată îmi place să desenez sau să scriu în jurnal, pentru că da, țin un jurnal.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!