marți, 3 martie 2015

Geanta Adona și rochia casual

Deși mă aflu într-o perioadă destul de aglomerată momentan, am început să fiu mai organizată și reușesc să îmi fac timp și pentru ceea ce iubesc să fac, pentru blog.
După simularea de bacalaureat de ieri am ieșit ca să înlătur stresul și oboseala și am profitat de atmosfera primitoare de la Green Pub, dar și de apusul care mi-a oferit un cadru perfect pentru poze, așa că acum vă pot prezenta o ținută care îmi place mult, compusă dintr-o rochie casual, biker boots, geacă de piele și noua mea geantă Adona.

Dress - Zara | Bag - Adona | Jacket, Boots- Thrift shop





Așteptam cu sufletul la gură să ajungă gentuța la mine și este exact așa cum mă așteptam: încăpătoare, solidă și foarte bine realizată. Îmi place mult faptul că este versatilă și poate fi purtată cu aproape orice ținută de la una rock-casual cum este cea cu care am asortat-o eu până la cele office sau elegante. Cu siguranță voi mai achiziționa cât de curând o geantă din magazinul Adona, căci au foarte multe modele din care să poț alege, iar produsele arată exact ca în imaginile de pe site, poate chiar mai bine și sunt confecționate din materiale calitative. 









13 comentarii :

  1. Andra Katerina3 martie 2015, 14:31

    Imi place foarte mult outfitul! Este fix pe placul si stilul meu.
    Si geanta la fel, e super!

    RăspundețiȘtergere
  2. cute, nu imi dai seama dar e ceva ciudat, ori lungimea ori marimea rochitei insa nu arata deloc rau :*

    RăspundețiȘtergere
  3. You look like a bad girl :> In special in ultima fotografie. Imi place muuuuult geanta, am si eu una marca Adona si este tare admirata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Urmatoarea pe care vreau sa o comand este cea cu tinte, despre care mi-ai spus ca iti place :D
    Ma bucur ca iti place outfitul :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos :*
    Cred ca e vorba de lungime. Nu e nici lunga, nici midi, nici scurta, probabil asta e ciudat :D :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie prima si a 3a fotografie imi plac cel mai mult :*
    Imi place foarte tare ultima ta postare, cea cu rochia, dar nu am apucat sa iti las un comentariu :*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. B-Andreia Daniela3 martie 2015, 21:03

    pozele din pub arata super..geanta e bestiala....iti sta bine asa

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulțumesc frumos! Prima este preferata mea :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Im place geanta! Ti se potriveste de minune :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Maria Dumitrescu6 martie 2015, 15:15

    Frumoasa geanta, dar mie imi place rochita ta :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place rochita ta si iti vine foarte bine! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoasa geanta, poti sa-mi zici daca se poate purta si pe umar? As vrea sa-mi cumpar si eu dar as vrea sa o port pe umar!

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!