duminică, 22 martie 2015

Fresh colorful blazer


Blazer: Fashion71 | Top: Mango | Sneakers: Nike | Bag: Adona

Dacă tot am vorbit săptămâna trecută despre trendurile de primăvară și pentru că de ieri primăvara a început să își intre în sfârșit în drepturi, am pregătit un articol în care să vă arăt cum am adaptat eu două dintre acestea într-un outfit fresh și tineresc, mai exact un blazer baby-blue de la Fashion71 și Nike Air Force 1, comozi și perfecți pentru o zi cu multă treabă.
Bineînțeles că o dată cu primăvara am scos rujur roz puternic la plimbare și m-am încărcat cu energie pozitivă.




Nu uitați că astăzi este ultima zi a campaniei all black pe Adona.ro, încă mai puteți profita de reducerea de 10% la orice geantă neagră, folosind codul ALLBLACK. 
De asemenea, dacă vă place sacoul, puteți găsi pe Fashion71 alte sute de modele care așteaptă să fie purtate cu multă dragoste. 






10 comentarii :

  1. Ce-mi plac pozele!♡
    Tare blazerul si adidasii! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Andra Katerina22 martie 2015, 16:52

    ce frumos e blazer-ul! <3 si culoarea, perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place mult culoarea lui, e asa dulce :D :*
    Multumesc frumos :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Merciiiii frumooos :*!
    Ma bucur ca iti plac! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. B-Andreia Daniela22 martie 2015, 23:23

    Nu vad geana in postare insa blazar-ul e super fain.. la fel si tinuta per total

    RăspundețiȘtergere
  6. iti sta tare bine :) confortabila tinuta

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu unul la fel!! Doar ca al meu este dintr-un material foarte sintetic si lucios, nu l-am purtat deloc! Inca are eticheta pe el :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Și al meu e sintetic și nu prea=mi place acest aspect, dar nu e lucios, deci merge purtat :d Poate ai nimerit unul dintr-un lot mai slăbuț :( :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulțumesc frumos. Da, chiar este o ținută tare comodă :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!