duminică, 29 martie 2015

Finish 7 by spring ~rezultate~

In ianuarie am decis sa fac si eu un astfel de project pan, pentru ca am multe produse care stau ne-iubite, produse care imi plac, dar de care am uitat, pentru ca mi-am achizitionat mereu altele noi, asadar am ales 7 produse pe care am incercat sa le folosesc cat mai des cu putinta ca sa le dau gata pana pe 20 martie. 
Sa vedem daca am reusit sau nu! 



Am ales pentru inceput 2 rujuri si un balsam de buze.
Rujul Avon Colortrend era aproape nefolosit cand am dat startul acestui proiect si nu am reusit sa il termin, nu pot purta acelasi ruj in fiecare zi. Dar sunt fericita ca am ajuns la jumatatea lui si il voi mai folosi ocazional.
Rujul Maybelline e aproape gata, cred ca il voi mai folosi de maxim 5 ori si va fi gata de aruncat. Mi-a placut mult acest ruj si sigur imi voi mai lua rujuri din aceasta gama.
Ei bine, cu balsamul Balea m-am chinuit aproape zilnic si sa fiu a naibi daca se termina. Am reusit sa fac totusi o gaura semnificativa in el si il voi mai folosi pana il dau gata, m-a suparat prea tare. Nu-mi place ca nu il pot aplica decat daca a stat intr-un loc cald, daca il iau din geanta se simte cam neplacut pe buze.


Am reusit sa termin crema de corp cu mango de la Balea si acum o vreau pe cea cu cocos si floare de tiare, pentru ca mi-a placut mult consistenta ei. Este light, intra repede in piele si nu lasa nici un film lipicios sau unsuros pe piele si hidrateaza destul de ok.
In oja Essence mai am produs cat sa imi mai vopsesc 2 unghii, dar o voi arunca pentru ca deja s-a ingrosat si este dificil de folosit.
Am terminat in sfarsit nesuferitul de fond de ten Stay Matte de la Rimmel. Desi ma inteleg bine cu fondurile de ten de la Rimmel si acesta mi-a placut la inceput, dupa nu ne-am mai inteles deloc si cu chiu cu vai, combinat cu altele am reusit sa il dau gata si va zbura direct la gunoi! 
Stiu ca trebuia sa fie 7 produse si sunt numai 6 in postarea de fata, dar recipientul gol al samponului argintiu Kallos a fost aruncat fara stirea sau voia mea. Da, da, ati citit bine, recipientul GOL! 
 Am reusit sa dau gata 5 produse din 7, sunt destul de multumita si voi mai face astfel de proiecte, deja am pus gand rau catorva produse :))
Pupici si o saptamana usoara!

8 comentarii :

  1. Andra Katerina30 martie 2015, 20:49

    eu nu termin niciodata nimic :)))) ma rog.. doar sampoane, deodorante.. mi-e mila sa termin produsele cosmetice, asta insa nu ma opreste sa le arunc cand expira..asa.. neterminate :)) de obicei produsele de machiaj i le pasez surorii cand ma plictisesc de ceva si le termina ea

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am cuoi să le dau, mă chinui singură cu ele :))) Farduri cred că nu am terminat niciodată în afară de cele bej :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria Dumitrescu31 martie 2015, 03:09

    Si eu am cam terminate cateva zilele astea, dar am fost si mi-am refacut stocul. Acum astept sa mi se termine gelul de dus sa il pot incepe pe cel nou. Mi-am luat unul de la Balea si abia astept sa il folosesc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu tot încerc să termin din ce am în stoc :)) Cred că n-am terminat niciodată gelul de duș ca să încep altul nou :)))) Le folosesc pe toate în același timp :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, e din aceea holo bate și spre mov și spre verde în funcție de lumină :D :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Și eu fac așa cu rujurile care îmi plac :))

    RăspundețiȘtergere
  7. B-Andreia Daniela3 aprilie 2015, 19:08

    Trebuie sa fac si eu o treaba din asta cat mai curand :)) Produse Balea vreau si eu :(

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!