marți, 17 martie 2015

Black is the happiest color + Reduceri

Afirmația din titlu nu este doar așa, de formă. Negrul e una dintre cele mai fericite culori, pentru că poate fi asortat cu orice, subțiază și creează o aură de mister dacă vorbim de fashion și dă profunzime atunci când vorbim de make-up. 




Bineînțeles că fiind ușor de asortat, este culoarea preferată a femeilor pentru pantofi și genți, conform experienței Adona în vânzările din zona fashion si feedback-ului primit de la miile de cliente, care ne-au indicat ca locul I in topul preferintelor femeilor in materie de genti, indiferent de sezon, il ocupa gentile negre.

Oferta ALL BLACK taie automat 10% din pretul oricarei genti negre de pe site! Preturilor imbatabile ale gentilor Adona, in mare parte deja reduse, li se adauga un discount suplimentar de zece procente. 

Cum beneficiezi de reducere?

Adauga in cos comanda dorita si foloseste cuponul scriind textul „ALLBLACK” in caseta aferenta. Apasa „Foloseste cupon”, iar comanda ta va fi redusa cu 10%.
Mai mult de cat atat, la orice geanta Adona comandata, daca achizitionezi cel putin un produs din campanie, beneficiezi, de asemenea, de reducere!
Intra acum pe site si cauta categoria ALL BLACK in bara de meniu! Alege dintre zecile de modele puse la dispozitie, aplica reducerea folosind cuponul si adauga-ti in garderoba o noua geanta practica, care sa-ti usureze alegerile accesorilor tinutelor tale zilnice!


10 comentarii :

  1. foarte misto gentutele <3 black merge cu orice :D aproape :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Andra Katerina17 martie 2015, 16:24

    nu, nu voi ceda tentatiei de a imi cumpara iar o geanta! :)) ce m-am potrivit cu tinuta de saptamana trecuta, cu aceasta campanie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu as putea innota intre posete si nu m-as satura :))) <3 Vai cate mi-as cumpara.............

    RăspundețiȘtergere
  4. B-Andreia Daniela18 martie 2015, 00:09

    daa ,negru predomina si la mine.... black oricand

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu încă n-am găsit nimic care să nu meargă cu negru :))
    Sunt foarte tari gentuțele de la Adona :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ei, dar nu e o tentație, e ca o recompensă. Pentru că ai mâncat tot din farfurie :)) Sau pentru că ai trecut de sesiune :)) Sau nu contează pentru ce, dar profită de reducerile astea :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Și eu la fel :)) Între poșete și pantofi nu m-aș plictisi niciodată :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am și multe gentuțe colorate, dar majoritatea sunt negre :D :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Maria Dumitrescu18 martie 2015, 22:53

    Cum faci o femeie fericita: ii iei o geanta noua sau o pereche de pantofi! Si barbatii spun ca suntem complicate, auzi la ei :))

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!