miercuri, 18 martie 2015

All black și noua geantă Adona

Bag: Adona.ro | Boots: Fashion71 | Necklace: H&M

În articolul precedent v-am arătat noua campanie Adona, a doua din 2015 după cea de mărțișor în care ei își propun să pună în prim plac gențile negre, căci sunt clasice, versatile și nu cred că există vreo femeie care să nu dețină una.
De data aceasta am ales-o pe Lidia, frumoasa și speciala mea Lidia, iar în jurul ei am creat un outfit ALL BLACK, pentru a mă asorta cu campania Adona. Dacă data trectă am mers pentru simplitate și eleganță, acum am ales ceva fresh și tineresc, care să poată fi asortat oricărei ținute . 
Ce îmi place la Lidia?




 Îmi place că deși pare mică este mare și încăpătoare, căci la mine în geantă poți găsi mai orice în afară de ordine, că este neagră și o poți asorta ușor la orice ținută și că o pot purta în 6 feluri diferite: cu ”aripile„ desfăcute pe umăr, pe antebraț sau în mână, sau strânsă, în toate cele 3 poziții. Am luat-o cu mine la olimpiadă și toată lumea a admirat-o și m-a întrebat de unde am achiziționat-o, în plus a fost o excelentă companie în care a trebuit să îndes o întreagă cameră :)) La un moment dat am simțit că o să îmi cedeze mâinile, dar hei, cine să renunțe la așa o frumusețe de geantă?





12 comentarii :

  1. ce-mi place tinuta! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Andra Katerina18 martie 2015, 22:48

    <3 imi place foarte mult tinuta! si geanta e super <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria Dumitrescu18 martie 2015, 22:57

    Imi plac ghetele! De unde sunt?

    RăspundețiȘtergere
  4. Gorgeous!!!!! Si tu, si geantaaa <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumeeeeeeesc! :* si articolul tau e minunat:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai link in postare :* De pe fashion7 , sumt produse ieftine si calitative, dar ai grija la marimi :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumeeesc :*
    Ador gentile de la Adona

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce simpatica esti!!! Imi place tinuta ta! :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!