luni, 9 martie 2015

- 8 cm în 3 zile? Da, se poate!

Mă tot gândeam de ceva timp să slăbesc. Nu pentru cum mă văd celilalți, pentru mine. Mereu a avut o constituție atletică, am făcut sport de la 3 ani și jumătate, apoi pe la 11 m-am apucat de tenis de câmp și antrenamentele nu îmi permiteau să mă îngraș, dar, din nefericire pe la 13 sau 14 ani  problemă de sănătate m-a împiedicat să mai fac sport un an de zile și apoi nu m-am reapucat, din diverse motive. 

Repercusiunile nu s-au observat până anul acesta, când, prin toamnă mi-am dereglat complet programul și am început să mănânc haotic, la ore complet nepotrivite, iar în timp, un strat nedorit de grăsime s-a depus în special în jurul taliei.

Ce mi-a plăcut întotdeauna la corpul meu este că am șoldurile destul de proeminente, dar nu am avut niciodată o talie subțire care să mă avantajeze, așa că joi am găsit pe net o dietă care mi s-a părut foarte ok și care promitea ca în 3 zile să slăbești 5 kg. 

Nu cred că înfometarea este o soluție, așa că am căutat o dietă echilibrată, care să îmi ofere cantitatea necesară de nutrienți, căci consum destul de mult acum, când am atât de învățat. 
Am suplimentat dieta cu exerciții fizice, genoflexiuni, abdomene și câteva destinate special subțierii taliei iar duminică seară m-am urcat pe cântar și m-am măsurat...


Proba cântarului s-a lăsat cu o dezamăgire: 500 de g în plus, dar când am întins metrul peste talie, am constatat uimită și fericită că dădusem la o parte nu mai puțin de 8 cm , ajungând de la 74 la 66. 

Dieta pe care am ținut-o este aceasta: 

Nu știu ce să spun, pentru multe fete a dat rezultatele referitoare la kilograme, dar la mine nu a funcționat, cu toate că am respectat-o întocmai(cu excepția tonului în conservă, pe care l-am înlocuit cu somon sau pui la grătar), dar nu mă plâng, căci eu am multe kilograme de când mă știu, pentru că am oasele grele și multă masă musculară, dar sunt convinsă că a avut un aport în cei 8 cm pe care i-am dat jos. 
Dieta este destul de sățioasă, nu am simțit că îmi este foame decât atunci când venea timpul pentru următoarea masă, cu toate că am făcut destule drumuri prin oraș și am învățat destul de mult, deci o recomand pentru oricine vrea să slăbeasă, poate pentru voi proba cântarului va aduce mai multă bucurie decât pentru mine.
Aaaa, și să nu uit, nici nu știți cât de bine arată mesele, aveți ma jos două exemple, un mic dejun și un prânz:


Ca exerciții fizice, am făcut în jur de 100 de genoflexiuni pe zi, 150-200 de abdomene și câte 20 de minute de exerciții destinate subțierii taliei, dar și 10 minute de cardio, farte important în arderea grăsimilor. 
În funcție de feedback-ul pe care îl voi primi la această postare voi reveni cu una legată de exerciții, așa că dacă sunteți interesate, nu ezitați să îmi lăsați un comentariu, 
Pupici!

4 comentarii :

  1. interesant, si eu m-am apucat de un regim, insa nu tin unul anume, vreau sa renunt la dulciuri tot ce tine de fainoase, fasfood, cola etc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta încerc și eu să fac, dar uneori am nevoie de cola, mai ales când am mult de învățat ca acum :( În rest nu mă omor cu dulciurile și patiseria, doar fast food mai mănânc uneori :D
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria Dumitrescu18 martie 2015, 22:35

    Sincer, dar sincer eu sunt mai dintr-o bucata si o sa iti scriu strict parerea mea. Mi se pare normal ca o persoana care are kg in plus si e vizibil sa faca ceva pentru a le da jos. Dar tu? Tu ce vrei sa mai dai jos de pe tine? Ca grasa nu esti deloc, din contra din punctul meu de vedere esti foarte slaba. Eu ti-as recomanda sa mananci sanatos si sa lasi dietele ca nu ai nevoie de ele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am vrut să slăbesc în mod special în talie, pt că 74 cm mi se părea cam mult și știi cum e, întotdeauna aspirăm spre mai bine. Nu vreau să slăbesc cu totul, dar aveam eu zona asta cu probleme și nu eram mulțumită cu mine.Nu sunt nici foarte slabă, am aproape 60 de kg :-?

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!