luni, 2 februarie 2015

Turquoise make-up challenge

Zilele trecute, împreună cu fetele simpatice din blogosferă am pus de o colaborare cu un machiaj în nuanțe de turcoaz/turquoise sau oricum s-ar scrie numele culorii ăsteia :))
Îmi cer scuze și aici față de fete că postez așa târziu, dar am fost plecată la un concurs în weekend și nu am reușit să îmi manageuiesc timpul prea bine, dar astăzi mă revanșez și postez și eu.
Prima dată voiam să fac un make-up de zi, dar apoi am tot continuat cu niște nuanțe de maro și negru prin pliu și colțul extern și a ieșit ce puteți vedea mai jos:







Aparatul meu tot insistă să facă softening pe orice close-up și de aceea îmi e tare greu să fac pozele cu machiaje pt ochi. Cu telefonul nu reușesc să focalizez și să fac și poza, aparatul nu mă ascultă :))

Vă invit să treceți și pe la celelalte fete, care s-au ținut de cuvânt și au postat la timp:



16 comentarii :

  1. Dragut machiajul tau!
    Poti face pozele de la distanta, dupa care sa incerci sa le tai, si sa iei exact ce ai nevoie! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragut! Ti-a iesit chiar frumos ♡♡♡
    Kiss, kiss

    RăspundețiȘtergere
  3. Mandra meaa!!! Hai ca evolutia ta prinde contur :D! BV!!! Incearca doar sa te faci si cu tus <3 Efectul e mult mai wooow :*. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. so cute! esti tare dragalasa i machiajul e tare dragutel <3 kiss

    RăspundețiȘtergere
  5. Arată super mișto mai ales pentru un machiaj de seară :D.
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place, iti sta foarte bine ;) esti o scumpa :*

    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Georgiana Sabina3 februarie 2015, 10:27

    Foarte bine alese culorile , bravo , imi place

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulțumesc de sfat, o să încerc și așa :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ți-am zis și pe fb că mi s-a terminat, dar tocmai am pus comandă de unul :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Merci :* Înițial voiam să fac unul de zi, dar vorba anitei, mi-a alunecat mâna în negru :D :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!