vineri, 27 februarie 2015

Super oferte de mărțișor

         Mai sunt numai două zile și începe luna lui mărțișor. În penultimul articol v-am arătat câteva idei de cadouri pentru femeile dragi din viața voastră, iar acum vreau să continui, căci o femeie nu este ea însăși dacă nu poartă cu ea geanta preferată. Gențile sunt niște obiecte mistice pentru femei și dacă cineva susține că nu s-a rătăcit niciodată, înseamnă că nu a căutat cheile în geanta unei femei. Cu toate acestea, noi știm exact unde este fiecare lucru și avem o geantă bine organizată, deși pare un haos. 
        Desigur că avem o grămadă de genți, asortate cu la fel de multe outfit-uri, dar una în plus nu strică niciodată, pentru că simțim nevoia de diversitate, așa că acestea sunt niște cadouri perfecte pentru noi, femeile. 
Mai jos am făcut o selecție de câteva modele, potrivite pentru diferite tipuri de personalitate:



Este potrivită pentru o gamă largă de outfituri, de la cele casual, până la cele office, fiindcă este simplă și elegantă, fără catarame și artificii. De asemenea este mare și încăpătoare, perfectă ca să ascundă toate nimicurile noastre esențiale. O găsiți acum și cu o reducere de 22% pe site-ul Adona, eu abia o aștept pe a mea. 


Este o geantă elegantă, potrivită femei stilate, datorită modelului de piele de reptilă, lăcuită și detaliilor aurii ale mânerelor.Este bine organizată datorită celor 2 compartimente și 4 buzunare interioare și se potrivește ținutelor elegante și celor office-elegante. Geanta are și o curea lungă atașabilă și o puteți găsi în secțiunea de mărțișor pe site.


Pentru că o geantă casual și ușor de purtat, cu câteva accente rock nu strică nimănui, nu-i așa? Este o geantă mai adolescentină, care poate fi purtată în principal cu ținute casual, dar de ce nu am putea să trecem peste niște bariere învechite și să o purtăm și la o ținută office, ca un element fresh, ca să dea forță ținutei.

Acestea sunt alegerile mele, cadouri pe care aș vrea să le primesc, dar și să le dăruiesc persoanelor dragi din viața mea. Voi ce ați alege? 


8 comentarii :

  1. toate sunt frumoase, dar ultima e cea mai pe placul meu <3

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.lovelywholesale.com/wholesale-fashion+solid+zipper+black+pu+clutches+bag-g109099.html



    Seamana cu geanta Irene sau mi se pare mie?

    RăspundețiȘtergere
  3. A doua geanta e preferata mea <3 e atat de finuta <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Seamănă, dar geanta Irene este puțin mai rotunjită la bază și nu are acea împletitură pe mânere :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Am comandat-o deja pe prima, dar mă gândesc serios să o iau și pe aceea, și mie îmi place mult :D :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria Dumitrescu1 martie 2015, 23:39

    A treia geanta e superba!

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!