miercuri, 11 februarie 2015

Rochițe pentru Ziua Îndrăgostiților

Fie că sărbătoriți Ziua Îndrăgostiților pe model american sau autohtonul Dragobete, tot trebuie să aveți o ținută specială pentru acea zi, nu? 
Personal nu îmi place foarte mult comercializarea aceasta augumentată a unei sărbători ce ar trebui să fie dedicate unui sentiment interior și consider că surprizele frumoase pot, ba chiar trebuie, să fie făcute oricând pe parcursul unui an, cred că este un motiv să fim cât mai frumoase pentru persoana iubită.
Știu că el te iubește și ciufulită și cu cearcăne, cum te trezești dimineața și cum faci în grabă cafeaua înainte să pleci la servici, cum te întâlnești cu el 10 minute când ieși de la liceu și faci un ocol considerabil numai ca să îl vezi, cu părul ud, prelingându-se pe umeri atunci când ploaia vă prinde afară, obosită când în final pui capul pe pernă, dar dacă există o zi în care ai ocazia să fi mai frumoasă ca niciodată pentru el, nu ezita! 
În acest articol mi-am propus să vă arăt câteva rochițe potrivite oricărui stil, care sper să vă inspire dacă nu ați găsit încă ACEA rochie pe care o căutați.
Am ales câteva modele orientative, care să acopere cât mai multe stiluri, așa dar vom începe cu:

Este o declarație de stil iar combinația dintre bejul piersică pal și filigranurile negre creează un efect foarte plăcut optic. Dacă esti atrasă de stilul vintage, dar îți place și să îl aduci la actualitate, rochița aceasta este combinația perfectă.




Rochia diafană este reinterpretarea modernă a rochiilor prințeselor Disney la care toate visam când eram mici. Îți amintești rochia Cinderrelei? Ei bine, vei fi admirată la fel ca ea.




Dacă ți-a plăcut mereu să visezi într-un balcon de pe coastele Mării Mediterane , citind mitologie greacă și delectându-te cu ouzo, cu siguranță ai visat și la rochile aproape volatile ale zeițelor, la faldurile largi din care se revărsa magia și la împletiturile ivory și aurii cu care erau împodobite. Ei bine, această rochie este făcută pentru tine!



Dacă nu ai visat să fi nici zeiță și nici prințesă, iar arta modernă este preferata ta, te regăsești în genurile de muzică underground și consideri că normal is boring, am găsit și pentru tine o rochie care mai mult ca sigur ți se va potrivi.

Dacă nu am reușit să ating măcar o preferință de-a voastră, vă invit să vă alegeți și să îmi arătați preferata voastră de pe siteul Promtimes.co.uk și să mi-o arătați într-un comentariu. 

Voi cum petreceți de Valentine„s Day?


4 comentarii :

  1. Maria Dumitrescu13 februarie 2015, 02:14

    Rochita aia alba e atat de frumoasa. Imi place ca are o alura cum purtau grecoaicele <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Știu, și mie îmi place super mult :D :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!