marți, 10 februarie 2015

Review: Exfoliant împotriva punctelor negre Clean&Clear


Am cumpărat acum ceva timp acest exfoliant împotriva punctelor negre Clean&Clear și încă de atunci am promis un review pentru el. De ce? Pentru că nu mă așteptam ca un produs care costă aproximativ 20 de lei să fie atât de eficient. Este un exfoliant pentru folosire zilnică, iar pe mine una m-a convins.
După ce m-am văzut cu el în mâini, primul lucru pe care l-am făcut a fost să fug la baie, să mă demachiez și să îl încerc. Mi-a plăcut mult mirosul lui, este fresh și miroase parcă a curat, a proaspăt, iar când l-am pus pe față mi-a plăcut mult și consistența sa. Baza este ca o cremă light, iar granulele exfoliante nu sunt nici prea mici, nici prea mari, ci exact cum trebuie să fie, căci deși pentru corp îmi plac exfoliantele dure, pentru ten prefer ceva mediu spre moale. Să revenim: după ce m-am demachiat și l-am pus pe fața, am masat ușor câteva minute și deja am început să îmi simt fața mai curată. 
Se spală destul de greu, căci particulele tind să mirgeze spre marginea feței pe frunte, urechi și gât, dar cred că asta se întâmplă cu orice exfoliant, căci nu am întâlnit niciunul care să dispară din prima cu tot cu granule.

Micuțele alea albastre fac toți banii. Pielea se simte muuult, mult mai fresh și mai curată și parcă cumva eliberată și se poate observa o diferență vizibilă și la cât de fină este după folosirea lui.
Punctele negre nu reprezintă neapărat o problemă prea mare de-a mea, eu mă trezesc direct cu monstruleți pe față, dar am câteva pe nas și pe nări și nu îmi plac deloc. Înainte mă chinuiam să le scot singură și mai mult înrăutățeam situația, căci vă imaginați că mă înroșeam toată și mă transformam în rudolf. Ei bine, nu spun că acest produs face minuni si mi-a scos toate punctele negre după doar o utilizare, dar majoritatea au migrat de pe năsucul meu și nici nu au mai apărut. În plus, deși tenul meu o luase cam razna de la un timp și îmi ieșeau din ce în ce mai multe coșuri, de când folosesc exfoliantul ăsta parcă s-a mai liniștit, pentru că mereu îmi curăță porii și celulele moarte.
Ca packaging stă foarte bine. Îmi place tubul care este ușor de manevrat și pot doza exact cantitatea de care am nevoie, arată tare drăguț și îți dă toate detaliile de care ai nevoie, mod de folosire și ingrediente. Îmi place că se închide și se deschide ușor, dar în același timp stă închis încât nu riscăm să curgă.
M-am gândit că va fi un produs bun, pentru că la origine, Johnson&Johnson este o companie din New Jersey care produce dispozitive medicale și farmaceutice cu o istorie de mai bine de 120 ani, primul produs fiind lasnat în 1886, Clean&Clear fiind ramura dermatologică a produselor acestei companii.
Defecte nu i-am găsit până acum, dar vă voi ține la curent dacă apar. Este un produs foarte bun, iar pentru prețul său îl recomand cu încredere, mai ales că îl puteți achiziționa online din magazinul aoro.ro .

4 comentarii :

  1. Maria Dumitrescu13 februarie 2015, 02:15

    Am avut si eu un gel d-asta cand eram prin liceu. Acum folosesc alt tip de scrub, dar intr-adevar sunt bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. E preferatul meu în momentul de față, l-a depășit chiar și pe cel de la Vichy, parcă are un efect mai bun pe pielea mea :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte bune gelurile astea, le'am folosit si eu ceva timp

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu mă umplu de coșuri dacă nu îl folosesc 2 zile la rând. E minunat! :D:D:D

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!