joi, 26 februarie 2015

OOTD: Little Hill People

Eu mă simt plină de energie când temperaturile îmi permit să renunț la straturile de haine care pur și simplu m-au copleșit, atunci când soarele s-a reîntors să ne mângâie și să ne alinte. Primăvara aceasta va începe foarte frumos pentru mine și sincer vă spun, nu m-am așteptat niciodată ca lucrurile să ia o așa întorsătură și o floare să crească acolo unde lumina nu a mai pătruns de foarte, foarte mult timp. Am planuri mari, atât cu blogul, cât și cu mine, dar să lăsăm sporovăiala și să trecem la treabă. Pentru că azi a fost cald, am ales o ținută ușoară, bazată pe contrastul între negrul de sub, semn că încă nu s-a terminat primăvara și culorile deschise și materialele vaporoase ale pieselor de suprfață, iar aripile de la gât întăresc ideea de eliberare.

Top: Terranova  Cardigan: Atmosphere  Bag: Little Hill People  Boots: Deichman
Geanta pe care o port este o geantă lucrată manual, din piele naturală, dar . . .



 ce trebuie să știți despre geanta mea e că este atent lucrată manual, sintetizănd influențele indiene și pe cele aztece la confluența cărora s-a născut conceputul Little Hill People cu noile tendințe în modă. Dacă intrați pe site veți găsi muuulte multe alte genți și biuterii care vă vor atrage atenția. Eu mi-aș mai dori câteva lucrușoare, în special un colier din acela luuung, lung de tot.










 Știți că eu mereu am fost o fire optimistă, și sunt singură că o să ajung unde îmi voi propune, cu școala, cariera, blogul, pasiunile mele, simt asta. Dar pentru a crește împreună cu blogul am nevoie și de feedback-ul vostru, așa că nu ezitați să îmi lăsați comentarii, răspund cu drag oricărei idei și propuneri veită din partea voastră

8 comentarii :

  1. Si eu imi doresc sa ating tinte mari in aceleasi domenii. Stiu ce inseamna sa incerci sa cresti, sa vezi rezultate in statistici dar feedback prea mic pentru a concorda cu asteptarile. Nu-i nimic draga mea, sigur vom avea un viitor frumos!
    Imi place gentuta ta si stiu sigur ce mi-as fi ales de pe site-ul lor.


    te pup!
    www.chatediary.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place super mult tinuta, cred ca este una din preferatele mele <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Și eu la fel cred, am încredere în mine și în ceea ce pot, mai ales că voi începe să investesc în blog! Sper să reușim amândouă să ajungem acolo unde ne dorim, pe toate planurile!
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt sigura ca voi doua veti ajunge departe, sunteti doi fete superbe care pun pasiune in ceea ce fac. Fiind puuuuutin mai mare, va sustin din tot sufletul <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Ieeeei , mulțumim de încurajareee! :* O să vin curând în București, punem de o ședință foto toate 3? :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Lorena Marchis1 martie 2015, 01:11

    Imi place pata de culoare pe care o ofera geanta. ♡

    www.lorenamarchis.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Tocmai de asta am ales să o combin cu o ținută mai basic, pentru a o scoate în evidență :D :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!