joi, 5 februarie 2015

Office pants and shirt

Nu știu cum sunteți voi, dar pe mine mă influențează super mult vremea de afară, iar atunci când e înnorat și mohorât, nici că îmi vine să mă rostogolesc din pat, pe când soarele și căldura îmi dau o stare de bine și atunci sunt creativă, deschisă și dornică să fac mereu câte ceva. Așadar, cum am prins ieri o amiază superbăăăăă am ieșit la poze cu minunata mea fotografă, Andreea și a ieșit ce puteți vedea mai jos. Majoritatea pozelor au așa un aer tumblrish și le adooor.




Acum vreo 2 săptămâni mi-am comandat de pe Fashion71 botinele din ultimul outfit și acești pantaloni office. Sincer nu știu ce a fost cu mine când i-am ales, căci până acum nu cred că m-am uitat prea des la astfel de piese, dar m-au atras, i-am pus înj coș și am dat check-out și credeți-mă, că nu am regretat nici măcar o secundă alegerea făcută. Îmi vin ca turnați și se potrivesc de minune în multe combinații. De obicei i-am purtat numai cu tocuri, dar am decis să îi iau cu o pereche de cizme înalte și îmi placefoarte mult cum arată și așa.



Pantaloni - AICI
Geantă - C&A
Cizme - Deichmann
Jachetă - Random store


Voi cu ce ați purta acești pantaloni? 


8 comentarii :

  1. daaa.. cum sa nu? imi plac mult pantalonii si toata tinuta :D
    geanta e foarte frumoasa deasemenea

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place foarte mult camasa si geanta <3 iti sta bine :D

    RăspundețiȘtergere
  3. B-Andreia Daniela6 februarie 2015, 00:47

    Nu vad foarte bine pantalonii ,insa per total e super tinuta,iti sta bine

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumeesc :D Te poți uita pe site, arată exact la fel ca în poze :*

    RăspundețiȘtergere
  5. :D Este geanta mea preferatăacum și nici că îmi vine să mai folosesc alta. Îmi place că este încăpătoare și merge la aproape orice :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria Dumitrescu9 februarie 2015, 23:29

    Mie imi place geaca cel mai mult :))

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!