miercuri, 18 februarie 2015

Cumpărături & Cadouri II

În articolul acesta  promiteam să fac și partea a doua, despre hăinuțe și nu am mai ajuns să o postez, dar astăzi m-am mobilizat și între două reprize de învățat am făcut pozele cu hăinuțele pe care le-am primit sau le-am cumpărat în vacanța de iarnă.


Blugi H&M - sunt skinny și foarte, foarte simplii
Pantaloni colorați Alcott Colors - ador nuanța aceasta piersicie, iar pe față au câteva rupturi. O să îi vedeți în următoarele outfituri


De sus în jos:

Puloveraș pufot 157 - este foarte, foarte comfortabil
Puloveraș roz intens H&M - preferatul meu, am abuzat deel de când îl am, eu care urăsc hainele groase
Puloveraș tip plasă H&M - e un plovăraș foarte mișto, dar trebuie purtat cu ceva pe sub, un maieu simplu de preferat


Sus:
Crop top-uri Bershka - abia aștept să vină vara și să mă bucur de ele din plin, deși eu le-am purtat și acum
Jos:
Maieu Terranova - l-am cumpărat special pt piesa de mai sus, dar s-a dovedit a fi foarte versatil
Bustieră Pull&Bear - O ador, dar îmi este mică, așa dar o veți găsi în secțiunea de Blog sale la un preț foarte, foarte mic


Cămașă Terranova - Jur că nu aș mai da-o jos. Este moale, moale la material și merge bine cu jumătate din garderoba mea
Rochiță Zara - O să o vedeți și pe ea într-un outfit viitor. Este comodă, până la genunchi și are buzunare


Mi-am mai achiziționat și două jachete , una din fâș, de la New Yorker, foarte puțin voluminoasă, dar călduroasă și una de piele ecologică, dar pe care vremea nu m-a lăsat să o port decât o singură dată.

Promit că acesta este ultimul articol cu poze slabe calitativ, căci am rezolvat problema cu camera foto.
Stați pe aproape căci urmează un blogsale cu muuulte, multe produse la prețuri mici, căci vreau să fac curat în garderobă pentru hainele ce urmează să apară o dată cu primăvara.

10 comentarii :

  1. Si eu trebuie sa fac un blogsale pe blog! :)
    Sa le porti cu drag pe toate!
    http://loredanamanciu.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Whoooa! Câte hăinuțe drăguțe!
    Nu-i așa că plovărașul gri cu găurele este de la H&M pt copii?! Doamne cât l-am vânat până la urmă m-am lăsat păgubașă :))) E rauiul meu, chiar dacă am 22 de ani, să intru pe la copii, uneori au chestii foarte mișto :))

    RăspundețiȘtergere
  3. uh, ce de-a hainute noi frumoase! sa le porti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria Dumitrescu19 februarie 2015, 01:10

    Sa le porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. L-am primit cadou, nu știu exact de unde este :)) Cred că o să îl scot la blogsale, căci nu prea l-am iubit așa cum merita :D Aș vrea să încap și eu în mărimile de la copii, mie nici primele mărimi de la adulți nu îmi vin =))) Mă simt grasă :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase sunt, mai ales pantalonii roz, te pregatesti de vara :D

    Kisses.

    www.miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. Scuze pt răspunsul întârziat, am avut o problemă cu disqus! :*
    Da, abia aștept să îi port :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Scuze pt răspunsul întârziat, am avut o problemă cu disqus!

    Curând o să îl postez, poate ne găsim câte ceva una la alta :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!