luni, 23 februarie 2015

Cadouri de primăvară - part 1


Ne apropiem cu pași repezi de luna martie, luna femeii. Desigur că nu putem începe primăvara fără a ne arăta dragostea față de cele mai importante femei din viața noastră cu o floare și o mică atenție, nu? Chiar dacă le oferim dragoastea noastră necondiționată și le răsfățăm de-a lungul anului, 8 martie este o ocazie specială și nu o putem lăsa nesărbătorită, așadar mi-am propus să vă dau câteva idei de cadouri.
Pentru că primăvara este preludiul multor evenimente  precum balurile de primăvară sau banchetele, o rochie pentru balurile din 2015 este o alegere perfectă. Vă recomand rochițele scurte, cu croiuri tinerești, în culori pastelate, vesele:


O găsiți AICI


O găsiți AICI


 Unul dintre cele mai frumoase momente este cel în care desfacem cu nerăbdare hârtia frumos împăturită de pe o cutie în care nu știm ce se ascunde și descăperim în interior o rochie vaporoasă, care să ne reîmprospăteze garderoba și să o asorteze cu proaspătul anotimp. Eu vă recomand culorile pastelate, în locul celor puternice sau închise. Am făcut pentru voi o mică selecție orientativă de pe un site care îmi place mult, promtimes.co.uk


1. Rochie albă - AICI
2. Rochie roz vaporoasă - AICI
3. Rochie bleu - AICI

Voi ce surprize faceți femeilor din viața voastră?

10 comentarii :

  1. <3 rochitele sunt superbe <3 imi place super mult cea roz :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Visez la un asemenea pat cu o lenjerie asemanatoare <3 Ai gusturi bune, selectia imi place tare mult :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac lenjeriile de pat albe, cea din imagine e superba!

    www.lorenamarchis.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaa și eu visez la un dormitor în care să pot pune așa un pat :)) :* Mulțumesc, noi întotdeauna ne-am potrivit la gusturi :D :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Plănuiam să îmi achiziționez una dintre ele, dar încă nu știu care :D Îmi plac toate așa de multttt :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, e așa elegantăă, parcă e un pat de prințesă

    RăspundețiȘtergere
  7. Maria Dumitrescu1 martie 2015, 23:43

    Ce-mi plac rochiile <3

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!