marți, 20 ianuarie 2015

Review: Nivea BB și Maybeline Babylips

Înainte de sărbătorile de iarnă, toate am fost cuprinse de febra pregătirilor: cumpărături pentru prepararea delicateselor culinare, pentru decorarea brăduțului și a casei și pentru a îi surprinde pe cei dragi cu cele mai frumoase și deosebite cadouri, câte unul pentru fiecare, pentru a le dovedi, măcar simbolic, grija și atenția noastră și a le face o bucurie cu ocazia sărbătorilor de iarnă, iar atunci nu ne mai stă gândul la cât de bine arătăm, când știm câte  lucruri are lista ”de făcut„, dar totuși avem nevoie de o oarecare protecție pentru pielea noastră, căci vremea rece ne afectează pielea foarte tare, mai ales că trebuie să mergem mult prin oraș, ca să nu ratăm nici un butic în care am putea găsi surpriza perfectă. După sărbători ne-am întors la agitațiam de la școală, birou, muncă și alte cele și uite așa, niciodată noi femeile nu mai avem timp să ne facem griji pentru sănătatea pielii noastre, ci preferăm să ascundem nopțile nedormite și orele pentrecute în fața calculatorului sub machiaj, tratând astfel efectele și nu cauze. Astăzi am ales să vă corbesc despre două produse care tratează în același timp și cauzele și efectele. Un BB cream Nivea și un Babylips care pe lângă hidratare oferă și culoare buzelor.

Chiar dacă BB-ul Garnier nu mi-a priit așa cum mă așteptam, mai ales că îl alesesem pe cel pentru ten gras, nu m-am lăsat și am continuat să explorez și m-am oprit asupra acestuia de la Nivea. De ce? Pentru că nu cred că am avut vreodată un produs de la Nivea care să mă dezamăgească și am mizat pe acest lucru , iar sinceră să fiu îmi pare bine că am ales-o pe aceasta. Ce m-a surprins este faptul că are o acoperire destul de mare pentru un BB de tip drugstore, mai mare chiar ca a unor fonduri de ten pe care le-am încercat. Este hidratantă, lucru care la început nu mi-a surâs, dar în timp am remarcat că tenul nu lucește pe sub ea, iar în caz că aveți probleme mari, o pudra bună applicată în zona T este tot ce vă trebuie. Mirosul este cel clasic Nivea, dar ce îmi place cel mai mult este faptul că oferă așa un glow sănătos și luminos tenului încât orice urmă de oboseală dispare, în timp ce pielea este hidratată cu puterea unei creme special destinate acestui scop.

Pentru că este iarnă, iar temperaturile nu sunt tocmai prietenoase, primele care au de suferit sunt buzele, într-u cât pielea lor este mult mai subțire și este prima afectată de ger. Pentru că uneori nu avem nici timpul și nici dispoziția necesare să realizăm un machiaj complet, dar ne dorim totuși ceva mai mult decât un balsam de buze, putem apela cu încredere la Babylipsul de la Maybelline în nuanța Cherry me, care pe lângă faptul că este destul de gras, hidratând buzele în profunzime, este și ușor colorat, înr-un roz transparent drăguț, care se potrivește  perfct unui machiaj cât mai natural sau de ce nu, inexistent.
Găsiți ambele produse în magazinul online Aoro.ro, pe care îl recomand, căci acum după jumătate de an de comenzi lunare, mă pot pronunța asupra acestui ascpect. Chiar ieri am ridicat ultima comandă de la ei.

2 comentarii :

  1. Maria Dumitrescu2 februarie 2015, 01:27

    Mie personal nu imi place BB-ul de la Nivea. Dintre toate care le-am incercat mi se pare cel mai nereusit. Cat despre Maybeline Babylips am vazut ca au creat o adevarata nebunie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Serios? Bine, eu nici n-am încercat foarte multe BB-uri, dar îmi place mult mai mult decât cel de la Garnier :D Da, sunt super dulci și aromate și hidratează și dau culoare, cum să nu le iubești :D
    :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!