duminică, 25 ianuarie 2015

OOTD: High heels & Leather


Săptămâna trecută mi-a venit o comandă de care am fost foarte încântată. Mi-am ales de pe site-ul fashion71 o pereche de botine stiletto cu toc și o pereche de pantaloni pe care îi veți vedea în următoarea postare de tip OOTD. 
Nici nu știți ce ger cumplit a îndurat fotografa mea minunată pentru a scoate aceste poze superbe, așa că vă invit să deschideți continuarea să le priviți pe toate!


Îmi plac super mult aceste botine și le-am așteptat cu sufletul la gură, căci abia așteptam să le port. Astăzi am ales o combinație mai casual, cu un maieu negru și geaca de piele, dar le-am purtat și cu pantaloni ofice și cu rochiță și vin minunat. Tocul nu este foarte înal, are doar 10 cm, dar nu au platformă deloc. 


Dacă vă doriți o pereche de încălțări comode și super versatile, căci pot fi purtate aproape oriunde, pe acestea le găsiți AICI la un preț foarte mic, iar pe site găsiți sute de alte modele din care puteți alege, dacă stiletto nu sunt preferatele voastre, sau dacă vă doriți ceva cu talpă joasă.






6 comentarii :

  1. wow, wowww u rock :)) foarte misto pozele :D

    RăspundețiȘtergere
  2. uh! ce misto sunt botinele!
    si geaca imi place tare mult

    RăspundețiȘtergere
  3. Cre că o să fac o licitație cu geaca asta, la cât a fost de apreciată :)))
    Botinele îmi plac și mie super mult :D :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria Dumitrescu2 februarie 2015, 00:52

    Botinele da, sunt mega sexy ;)

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!